رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند: رسانه‌های ایرانی با به راه انداختن جنگ روانی فریبمان دادند و دیوانه‌مان کردند.

از قدیم گفته‌اند ترس برادر مرگ است. ترسی که این روز‌ها بیشتر از همه دامن رژیم صهیونیستی را گرفته است؛ ترسی که قرآن علتش را اعمالشان در دنیا دانسته است و این همان نقطه ضعفی است که مسلمانان بیشتر از هرکسی به آن آگاهند و می‌دانند که رژیم صهیونیستی تا چه اندازه هراس دارد، چه اندازه طالب زنده ماندن است و چه اندازه ضعیف است.

 از همین رو نیز در کنار جنگ در میدان، جنگی را نیز به آنها تحمیل کرده که تبعاتش اگر از جنگ میدانی بیشتر نباشد کمتر هم نیست و آن چیزی نیست به جز «جنگ روانی».

راهبردی که این روز‌ها جمهوری اسلامی ایران به خوبی آن را در برابر قوم بزدل صهیونیست در پیش گرفته است و حالا اسرائیل در تب و تاب زمان مجازات سختی است که رهبر معظم انقلاب روز شهادت شهید هنیه وعده آن را به صهیون‌ها دادند.

رسانه‌های ایرانی دیوانه‌مان کردند!

شاهد مثالش هم اظهارات رسانه‌های صهیونیستی است که  اذعان کردند: رسانه‌های ایرانی با به راه انداختن جنگ روانی فریبمان دادند و دیوانه‌مان کردند.

این خبر‌ها در شرایطی منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی به دلیل احتمال حمله تلافی‌جویانه گروه‌های مقاومت در ترور دو شخصیت بزرگ محور مقاومت در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

علاوه بر این روز پنجشنبه  کانال ۱۲ اسرائیل نوشت: شین بت سطح محافظت از نتانیاهو و وزیران دولت را به دلیل ترس از واکنش ایران به ترور هنیه، افزایش داده است.

در همین زمینه  سی‌ان‌ان از قول یک منبع اعلام کرد که بلینکن از نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر درخواست کرد پیام‌هایی را به ایران و حزب‌الله لبنان برساند. این پیام‌ها دعوت به آرامش و خودداری از پاسخ به ترور اسماعیل هنیه و فؤاد شکر بود.

صهیونیست‌ها

«اگر گمان می‌کنید که (فقط) شما دوستان خدائید نه سایر مردم، پس آرزوی مرگ کنید اگر راست می‌گویید»

روز جمعه نیز روزنامه صهیونیستی اسرائیل الیوم امروز نوشت که بعد از تهدیدات تهران و بیروت، پدافند هوایی در شمال، جنوب و شرق سرزمین‌های اشغالی در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که چندین بیمارستان آماده انتقال بیماران به پارکینگ‌های زیرزمینی برای انجام اقدامات درمانی هستند. همچنین خبر می‌رسد که وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی برای درگرفتن درگیری و پذیرش زخمی‌های احتمالی و تخلیه مراکز بهداشتی در زیر آتش آماده هستند.

حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل غرب آسیا درباره ترس صهیونیست‌ها گفت: همانطور که در آموزه‌های قرآن وجود دارد قوم بنی اسرائیل خود را برتر میدانست و معتقد بود که مرگ برایشان انتهای راه نیست در این باره قرآن خطاب به آنها می‌گوید: «اگر گمان می‌کنید که (فقط) شما دوستان خدائید نه سایر مردم، پس آرزوی مرگ کنید اگر راست می‌گویید» «و لن یتمنّوه أبدا بما قدّمت أیدیهم» «ولی آنها هرگز به خاطر اعمال بدی که پیش از خود فرستاده اند آرزوی مردن نخواهند کرد.»؛ بنابراین مهمترین بخش جنگ روانی این است که دشمن همواره در حال ترس و نگرانی باقی بماند ما باید این را به عنوان یکی از مهمترین راهبرد‌های مقابله با رژیم صهیونیستی در دستور کار داشته باشیم و نباید عجله‌ای برای خونخواهی داشته باشیم و آنها را مرتب دچار ترس از جنگ آژیر و رفتن در پناهگاه‌ها نگاه داریم.

 پیشتر هم اعلام شده بود زمانی که آژیر در شهرک‌های صهیونیستی به صدا در میاید آمار مرگ و میر افزایش می‌یابد.

وعده ای که امام مقاومت داد و هرگز خلف نمی‌شود

وی ادامه داد: عملیات هم نباید اینگونه باشد که یک ضربه بزنیم و بگوییم تمام شد، بلکه صهیونیست‌ها باید بدانند که از خط قرمز عبور کردند و در قلب مقاومت یعنی تهران مرتکب این جنایت شدند و این مجاهد نستوه را به شهادت رساندند.

همچنین با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب که در اصل امام مقاومت است و این لقب را به درستی به ایشان دادند این بار تمام محور مقاومت به اشکال مختلف انتقام خواهند گرفت. این که برخی فشار می‌آورند تا زودتر عملیات انجام شود معتقدم که این حرفی است که عمدتا صهیونیست‌ها می‌گویند، زیرا می‌خواهند از حالت آماده باش خارج شوند.

کنعانی مقدم با اشاره به ضربات اقتصادی که اسرائیل در این مدت متحمل شده است، گفت: در فرودگاه بن گوریون شاهد موج مهاجرت معکوس هستیم که این بزرگترین ضربه به حاکمیت اسرائیل است ارتش رژیم صهیونیستی الان درگیر کرانه باختری، غزه، جنوب لبنان و سایر جبهه‌های مقاومت است و اگر بخواهد آماده باش را ادامه دهد در اصل یک خستگی و عملیات فرسایشی را باید ادامه دهد که بعد از ۹ ماه این شرایط را ندارد. از نظر پول ارزش ملی هم شکل به شدت سقوط کرده، بازار سهامش دچار آسیب شدید شده و پرواز‌های مختلف دنیا به سمت اسرائیل قطع شده است و قطعا سرمایه گذاری در جایی که امنیت ندارد انجام نمیشود. علاوه بر این بزرگترین بنادرش نظیر ایلات و حیفا زیر موشک باران انصارالله و حشد الشعبی هستند؛ بنابراین این رژیم در بدترین شرایط اقتصادی قرار دارد.

و در پایان باید گفت در علم روانشناسی میگویند جنون و ترس باعث میشود افراد از سر بی فکری دست به کارهای احمقانه بزنند تا حدی که حتی موجودیت خود را نیز به خطر بیاندازند؛ موضوعی که این روزها شاید بیشتر از هرزمان دیگر برای رژیم صهیونیستی صدق کند.

گزارش از فاطمه تورانلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار