رضایی گفت: نامزد‌های عضویت در کمیته‌های نظارت بر سفر‌های خارجی کارکنان دولت و حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین انتخاب شدند.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره بخش دوم جلسه امروز این کمیسیون گفت: در بخش دوم جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، کاندیدا‌های کمیسیون جهت عضویت در هیئت نظارت بر سفر‌های خارجی کارکنان دولت و کمیته انقلاب اسلامی مردم فلسطین انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: در اجرای بند پنج ماده یک نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت و به استناد بند یک ماده ۲۱۶ آیین‌نامه داخلی مجلس در انتخاباتی که در کمیسیون برگزار شد چهار نماینده، آقایان گلرو نماینده سمنان، احمدی نماینده هرسین و کنکاور، سعیدی نماینده جیرفت و مالکی نماینده زاهدان انتخاب شدند.

رضایی بیان کرد: این چهار نماینده یعنی دو برابر ظرفیت به صحن معرفی شدند تا از بین آنها در جلسات آتی صحن مجلس دو نفر به عنوان عضو هیئت نظارت بر مسافرت‌های خارجی کارکنان دولت انتخاب شوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: انتخابات دیگر در کمیسیون درباره کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین بود که در اجرای ماده پنج و به استناد مفاد یک ماده ۲۱۶ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس برگزار شد که آقایان خصریان و نبویان نمایندگان تهران، رضازاده نماینده سلماس و گلرو نماینده سمنان انتخاب و به صحن معرفی شدند تا دو نفر از آنها به‌عنوان اعضای کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین انتخاب شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار