مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان گفت: این بنیاد هم اینک در حال ساخت ۱۳ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان است که از این لحاظ رتبه نخست کشور را دارد.

مسعود رضایی گفت: همدان از استان‌های موفق در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور شناخته شده است که در همین رابطه رتبه سوم طرح نهضت ملی مسکن و از نظر تعداد واحد‌های احداثی به صورت بنیاد ساخت رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

او با اشاره به اینکه ۱۷.۵ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بهار اختصاص یافته است، گفت: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان سه هزار و ۸۴۸ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که با پایش‌های انجام شده یک هزار و ۴۲۸ نفر واجد شرایط شناخته شدند.


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان با اشاره به در حال احداث بودن ۱۲۰ واحد پروژه بنیاد در شهر بهار، گفت: پروژه ۱۷.۵ هکتاری گروه ساخت شهرستان بهار هر قطعه به چهار نفر از افراد واجد شرایط برای ساخت واگذار می‌شود.

رضایی گفت: در این زمینه همکاران نظام مهندسی نظارت را با تخفیف ۵۰ درصدی انجام می‌دهند و شهرداری به ازای هر واحد تنها با دریافت ۴۰ میلیون ریال هزینه پروانه ساخت را صادر می‌کند که این امر کمک بسیار خوبی برای صاحبخانه شدن افراد واجد شرایط است.

او همچنین از راه‌اندازی تیم تسهیل برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: برای تسهیل روند اداری پروژه نهضت ملی مسکن مردم، همکاران تسهیل‌گر بنیاد مسکن از افرادی که در بنیاد مسکن تشکیل پرونده داده‌اند وکالت گرفته و کار صدور پروانه و قرارداد با بانک‌ها را برای واحد‌ها به نتیجه می‌رسانند که با این اقدام تنها کار اجرایی بر عهده خود افراد خواهد بود و با این اقدام پروسه اداری را تسهیل می‌بخشند.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار