مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان از راه‌اندازی ۱۵۰ موکب در استان و ۲۶ موکب در کشور عراق همزمان با ایام اربعین خبر داد.

سیدرضا موسوی با بیان اینکه همدلی و انسجام مطلوبی در مجموعه استان صورت گرفته تا بهترین خدمات به زائران اربعین حسینی (ع) ارائه شود گفت: خدمت رسانی بیش از ۱۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به زائران اربعین حسینی پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه پنج هزار نفر پزشک، آرایشگر و مهندس فنی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی آماده به کار هستند گفت: زائران قبل از ورود به استان برای دریافت اطلاعات موکب‌ها و آگاهی از نحوه خدمت رسانی می‌توانند با سامانه ۳۱۳۱_۰۸۱ تماس بگیرند.

مسئول ستاد مردمی اربعین استان همدان اظهار کرد: شماره کارت ۶۹۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۲۲۶۶ و شماره شبا Ir ۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۵۱۷۲۵۱۷۲۰۰۸ برای دریافت کمک‌های مردمی و جمع آوری نذورات مردمی برای موکب‌های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) پیش بینی شده است.

موسوی با تاکید بر رعایت بهداشت در موکب‌ها و تامین سلامتی زائران گفت: در ایام اربعین نظارت لازم بر مواد غذایی آب و سایر امور بهداشتی اعمال می‌شود و در هر موکب پنج نفر از افرادی را که با مواد غذایی سروکار دارند برای گرفتن کارت سلامت به مرکز بهداشت معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار