کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: ۳۰۰ ملایری در کلاس‌های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در تابستان امسال حضور داشتند.

ایرج یارمحمدی با اشاره به برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی تابستان سال‌جاری اظهار کرد: تابستان امسال کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملی در راستای اهداف و برنامه‌های قرآنی و فرهنگی خود اقدام به برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی کرد.

وی با بیان اینکه کانون قرآن اداره تبلیغ اسلامی شهرستان ملایر کلاس‌های آموزشی ویژه سنین مختلف از ۴ سال به بالا را داشت، افزود: برگزاری کلاس آموزش قرآن برای کودکان در قالب طرح پیش دبستانی قرآنی، برگزاری کلاس‌های آموزش روخوانی روانخوانی فصیح خوانی تجوید صوت و لحن قرآن آموزش مفاهیم حفظ قرآن کریم نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه نیز برای سنین مختلف برگزار شد.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه این کلاس‌ها ویژه بانوان و آقایان به صورت مجزا با حضور اساتید و مربیان مجرب برگزار شد، افزود: در این دوره از کلاس‌ها حدود ۳۰۰ نفر از کودکان نوجوانان جوانان و بزرگسالان شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در کنار این کلاس‌ها آموزش نقاشی و خوشنویسی برای نوجوانان و جوانان نیز برگزار شد. در پایان این کلاس‌ها آزمون پایانی برگزار و به برگزیدگان گواهینامه پایان دوره معتبر از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اهدا می‌شود. کلاس‌ها و برنامه‌های قرآنی در طول سال توسط واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می‌شود، در طول تابستان این کلاس‌ها پر شورتر است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات ملایری بیان کرد: در شهرستان ملایر ۳۵ خانه قرآن شهری و روستایی و ۴ مؤسسه قرآنی ثبت شده فعالیت دارند، در ایام تابستان امسال نیمی از مراکز قرآنی فعال بوده و آموزش‌های قرآنی را برای بانوان و آقایان داشته‌اند

برچسب ها: تبلیغات ، قران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.