سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در میانه هراس از اعلام عملیات تروریستی این رژیم و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه، به طور ضمنی این اقدام را رد کرد.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بدون اشاره مستقیم به شهادت «اسماعیل هنیه» رهبر سیاسی حماس گفت: «ما سه شنبه شب به لبنان حمله کردیم و فواد شکر را با یک حمله هوایی از بین بردیم. می‌خواهم تأکید کنم، هیچ حمله هوایی دیگری وجود نداشت. نه حمله موشکی صورت گرفت و نه هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی در کل خاورمیانه در آن شب بود؛ و توضیح بیشتری نمی‌دهم». 

به گزارش الجزیره، رژیم صهیونیستی تا کنون مسئولیت ترور رئیس دفتر سیاسی حماس را بر عهده نگرفته است. ساعاتی پیش نیز بنیامین نتانیاهو ضمن خبر دادن از اعلام حالت آماده باش در سرزمین‌های اشغالی، به عملیات ترور «فواد شکر» فرمانده شاخص مقاومت اسلامی لبنان اشاره کرد. او همچنین مدعی به شهادت رساندن «محمد الضیف» فرمانده القسام شد؛ با این حال، هیچ اشاره‌ای به رئیس دفتر سیاسی حماس نکرد.

هراس رژیم صهیونیستی نسبت به بر عهده گرفتن این اقدام تروریستی در حالی رخ می‌دهد که تا کنون منابع متعددی آن را تایید کرده‌اند. وبگاه خبری آکسیوس روز گذشته به نقل از منابع آگاه گزارش داد که رژیم صهیونیستی پشت ترور اسماعیل هنیه است. روزنامه نیویورک تایمز نیز ساعاتی پیش به همین مسئله اشاره کرده و گفت «مقامات اطلاعاتی اسرائیل بلافاصله پس از عملیات به آمریکا و سایر دولت‌های غربی در خصوص آن اطلاع دادند». همچنین کشور‌های مختلفی که این اقدام تروریستی را محکوم کرده‌اند، همگی رژیم اسرائیل را مسئول آن دانسته‌اند.

پیش از این منابع متعدد گزارش دادند که صهیونیست‌ها از بیم واکنش حزب الله و ایران کارخانه‌های آمونیاک سازی و مواد شیمیایی خود را تعطیل کرده و در وحشت به سر می‌برند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار