معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: هنیه الگویی جهانی برای مقاومت است و برای تربیت نسل مقاوم و انقلابی باید از نقش آفرینی این شهید در محیط خانواده و تشکیلات مقاومت الگوبرداری کنیم.

 عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس در سالن جلسات استانداری قزوین با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، گفت: مسیر زندگی شهید هنیه در مبارزه به دو قسمت قبل از آشنایی با انقلاب اسلامی و بعد از آن تقسیم می‌شود، هنیه در بخشی از زندگی خود متاثر از بیانات و اندیشه‌های امام خمینی (ره) قرار داشت و می‌توان تاثیر این افکار را در روند مبارزه این شهید دید.

وی ادامه داد: از زمان اعلام خبر شهادت اسماعیل هنیه تاکنون، خانواده این شهید بزرگوار با عظمت و فهم خاصی با مسئله رو به‌رو شدند و مواجهه استواری داشتند، اینها نشان می‌دهد که از مکتب فکری انقلاب اسلامی بهره بردند و صحنه ایستادگی این خانواده را می‌توان مشاهده کرد.

کاظمی گفت: اتفاقات غزه نشانگر فهم و درک درست آن‌ها از مسیر مبارزه است که توانسته تمثیلی از عاشورا و مختصات آن را جلوی چشم‌ها بیاورد.

معاون استانداری قزوین یادآورشد: امروز رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط خود قرار دارد و تلاش می‌کند در فضای رسانه آبروی بر باد رفته خود را جبران کند ولی در دوران مبارزه این ننگ با تبلیغات رسانه‌ای پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دست برتر در میدان مبارزه در اختیار جبهه مقاومت قرار دارد ادامه داد: صهیونست‌ها توانایی رویارویی مقابله مستقیم با مبارزان غیور فلسطینی ندارند و در بطن مردم جهان انزجار بی‌سابقه نسبت به این رژیم وجود دارد.

کاظمی بیان کرد: در فضای رسانه با پیوست رسانه‌ای تلاش می‌کنند با ایجاد دوگانگی افکار عمومی را به سمت بدبینی نسبت به مقاومت ببرند و با توجه به اینکه ترور مذبوحانه اسماعیل هنیه در تهران رقم خورده است در تلاش هستند که به مردم ایران القا کنند که امنیت که مهمترین دستاورد انقلاب است تنها یک ادعاست و قطعا این پروژه‌های جنگ روانی با شکست مواجه خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: آنها تصور می‌کنند که جمهوری اسلامی در مسیر گذار و تشکیل دولت جدید است و بنابراین امکان تحرک و برخورد نظامی نخواهد داشت، اما این طور نیست و جمهوری اسلامی از کنار این ماجرا عبور نمی‌کند و آن اتفاق بزرگ که باعث بازدارندگی نهایی نسبت به این تهدیدات و اقدامات خواهد شد در زمان مناسب و با تدبیر لازم انجام خواهد شد و انتقام و خوانخواهی امری قطعی خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: دفاع مقدس هویت ما است و الگوگیری و توجه به این هویت منطقی و عقلایی است، امروز دفاع مقدس و مقاومت جانانه ۸ ساله الگوی مقاومت در عراقی ها، پاکستانی ها، افغانستانی‌ها و دیگر بلاد اسلامی شده است و این هویت را نمی‌شود نادیده گرفت.

کاظمی گفت: کار‌های زیادی بعد از دفاع مقدس در کشور انجام شده، اما حجم کار‌ها با ظرفیت این گنجینه عظیم برابری ندارد چرا که جامعه ما در همه سطوح و طبقات به این فرهنگ و هویت احتیاج داد و برای استمرار مسیر انقلاب پرداختن به دفاع مقدس یک ضرورت عقلی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با بیان ضرورت تکریم پیشکسوتان اضافه کرد: از فرمانداران، بخشداران و مدیران کل می‌خواهیم در کنار ظرفیت عظیم بسیج، مجموعه مردمی ستاد‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شکل بگیرد و به صورت ویژه به موضوع غزه و شهادت رهبران جبهه مقاومت پرداخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار