افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع یک آتش سوزی در انبار مغازه لوازم بهداشتی واقع در خیابان شهید انصاری خبر داد.

مرتضی جمالی افسر کشیک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: گزارشی مبنی بر یک مورد آتش سوزی مغازه بهداشتی واقع در خیابان شهید انصاری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که بلافاصله ستاد فرماندهی نیرو‌های خود را از ایستگاه‌های یک باغ دبیر، سه مولوی و ۶ شهید نواب صفوی به محل حادثه اعزام کرد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از دستگاه تنفسی و تجهیزات خامومش کردن آتش ابتدا با ورود به مغازه، شعله‌های آتش را که در حال گسترش بود خاموش کرده و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری کردند.

جمالی با اشاره به اینکه در این آتش سوزی ۳۵ شهروند توسط آتش نشانان نجات یافتند، گفت: در بین نجات یافتگان ۲ نفر محبوسی در آسانسور و همچنین یک زن به علت دودگرفتگی و ایجاد خفگی توسط عوامل اورژانس تحت مداوا قرار گرفتند.

به گفته این مسئول، علت حریق از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است و متعاقبا از از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

صبح امروز ساعت هفت یعنی ۲ ساعت قبل از وقوع حادثه، نیرو‌های آتش نشان در همان حوالی درحال انجام مانور آموزشی بودند که همین موضوع سبب شد تا عوامل در کمترین زمان ممکن و با آمادگی بالا صحنه را کنترل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار