مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از برگزاری دوره آشنایی و توانمندسازی برای ۲۰ مدیر تاسیسات گردشگری استان در جریان نمایشگاه توانمندی صادراتی اقلیم کردستان عراق خبر داد.

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین : دوره  توانمندسازی مدیران واحد‌های گردشگری استان ضمن دیدار با مدیران و فعالان گردشگری اقلیم کردستان و معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان قزوین از جاذبه‌های گردشگری این منطقه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه دوره حاضر با حضور تعدادی از مدیران هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی بین‌راهی، واحد‌های پذیرایی بین‌راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و روسای تشکل‌های حرفه‌ای حوزه گردشگری استان قزوین برگزار شده است، اظهار کرد: بازدید از جاذبه‌های گردشگری اربیل شامل پارک آبی آکوا تارین، منطقه گردشگری سامی عبدالرحمن و تعدادی از آثار تاریخی این شهر اعم از ارگ هولیر، مسجد جلیل خیاط، بازار قیصری و موزه منسوجات کردی بخشی از عمده برنامه‌هایا ین دوره محسوب می‌شود.

خزائلی بیان کرد: در این دوره به منظور آشنایی با امکانات و نحوه ارایه خدمات در مراکز اقامتی اربیل مدیران تاسیسات گردشگری استان از هتل پنج ستاره کریستال، هتل پنج ستاره اربیل کوارتز و هتل‌های کانیون و استیره بازدید کردند.

این مسئول یادآور شد: این دوره همزمان با نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صادراتی قزوین در اربیل برگزار می‌شود و مدیران تاسیسات گردشگری در غرفه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز با معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری قزوین حضور فعال دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار