مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین گفت: روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس غذا از سوی موکب احباب الرضا (ع) هیئت رزمندگان اسلام در بین زائران اربعین طبخ و توزیع می‌شود.

مرتضی کاظمی مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین گفت: هیئت زمندگان استان از ۱۹ مرداد ماه فعالیت خود را رسماً آغاز و تا پنجم شهریور به زائران اربعین حسینی ارائه خدمت خواهد کرد.

وی با تأکید براینکه تمام هزینه‌های خدمات دهی به زائران از طریق مشارکت خیران و کمک‌های مردمی تامین می‌شود، افزود: در همین راستان هیئت رزمندگان قزوین با همکاری بویین زهرا در عمود ۲۱۰ مستقر خواهند بود و همچنین هیئت رزمندگان تاکستان در عمود ۵۲۷، هیئت رزمندگان قاقازان در عمود ۵۴۷ و هیئت رزمندگان اقبالیه در عمود ۹۴۶ به زوار اربعین و عاشقان حسینی خدمات ارائه می‌دهند.

این مسئول با اشاره به فعالیت موکب احباب الرضای هیئت رزمندگان قزوین در عمود ۲۱۰ تصریح کرد: در این موکب ۶۸ خادم حسینی به زوار حسینی خدمت می‌کنند که از این تعداد ۱۸ نفر خانم هستند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات فرهنگی در قالب مراسم مذهبی، مراسم انس با قران، حضور ۵ طلبه و روحانی برای پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی از جمله برنامه‌های این موکب است.

کاظمی با بیان اینکه در این موکب در شبانه روز به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات اسکان ارائه می‌شود، تاکید کرد: طبخ و توزیع غذای گرم در سه وعده و ۱۰۰ هزار میان وعده در طول ۱۴ روز نیز در میان زوار حسینی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مواکب یاد شده علاوه بر خدمات رفاهی و پذیرایی از زائرین اباعبدالله (ع) خدمات فرهنگی هم به ایشان ارائه می‌کنند، یادآور شد: از جمله این خدمات رفاهی می‌توان به برپایی خیمه معرفت، سخنرانی و عزاداری اشاره کرد.

کاظمی گفت: عموم مردم می‌توانند نذورات خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات در اربعین از طریق موکب احباب الرضا (ع) هیئت رزمندگان اسلام به شماره کارت بانک سپه ۵۸۹۲-۱۰۷۰-۴۴۲۳-۸۵۳۶ و یا شماره شبا بانک سپه۱۷۰۱۵۰۰۰۰۰۳۹۱۰۴۳۹۵۰۰۰۹۵۲ واریز کنند.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام قزوین گفت: خیران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای کمک‌های خود بصورت نقدی و غیر نقدی از طریق شماره‌های ۰۹۱۹۵۲۰۳۲۱۶ - ۰۹۱۲۶۸۱۶۳۰۹ تماس بگیرند.

برچسب ها: توزیع غذا ، محرم ۱۴۰۳
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار