رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین زهرا گفت: روند تکمیل ۵۴۴ واحدی طرح نهضت ملی مسکن در باید تسریع شده و در سریعترین زمان به متقاضیان تحویل شود.

جواد شویان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین زهرا در حاشیه بازدید خانوادگی از مراحل پیشرفت واحد‌های مسکونی طرح ۵۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن که با حضور متقاضیان خوش‌حساب و دارای رتبه بالا به عمل آمد، گفت: اداره راه و شهرسازی با جدیت پیگیر امور بوده و امروز در سطح کشور از شهرستان‌های برتر در نحوه ساخت هستیم و تلاش می‌کنیم تا این واحد‌ها به سرعت تکمیل شوند.

وی ادامه داد: واحد‌های با ارزش‌افزوده بیشتر و همچنین واحد‌هایی که زودتر آماده می‌شوند به متقاضیان خوش‌حساب و دارای امتیاز بالاتر تحویل خواهد شد، بنابراین مردم عزیز به فوریت نسبت به تکمیل مبلغ آورده خود اقدام کنند.

شویان گفت: طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اقداماتی از جمله پیاده سازی نقشه، خاکبرداری، خاکریزی، تسطیح و تمامی عملیات اجرایی مرتبط با ساخت این مسکن‌ها را انجام داده که پس از آماده سازی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه طرح ۵۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن در مرحله اتمام اسکلت بتونی و اجرای سفت کاری است و اکیپ‌های مختلف مشغول کار در پروژه هستند، بیان کرد: در بسیاری از بلوک‌ها تیغه چینی تکمیل شده و همچنان در حال انجام است و اجرای کانال کشی کولر و سیمان کاری طبقات و سایر مراحلی که برای تکمیل پروژه باید انجام شود در دست اقدام می‌باشد.

در قالب طرح نهضت ملی مسکن حدود ۵۵۰ واحد مسکونی در شهرستان بویین‌زهرا در زمینی به وسعت بیش از ۵۳.۵ هکتار ساخته می‌شود که این واحد‌های مسکونی در ۱۷ بلوک مختلف احداث شده و در اختیار متقاضیان واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن قرار خواهند گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار