معاون گردشگری کردستان گفت: دستاوردها و ظرفیت‌های گردشگری منطقه غرب ایران در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری کشور عراق در قالب رودشو معرفی می‌شود.

 آرمان وطن‌دوست در اولین جلسه هماهنگی شرکت در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سلیمانیه عراق که با حضور استان‌های غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های وزارتخانه مبنی بر معرفی ظرفیت‌های گردشگری محور غرب کشور، استان‌های کردستان، کرمانشاه و همدان در دومین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شهر سلیمانیه کشور عراق شرکت خواهند کرد.

 معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه وجود مشترکات فراوان در استان‌های غرب کشور با سلیمانیه عراق، نقاط قوتی برای هم‌گرایی و هم‌افزایی بیشتر در این حوزه است، افزود: منطقه غرب ایران دارای پتانسیل و ظرفیت‌های فراوانی در بخش گردشگری است که باید به صورت ویژه به آن توجه شود.

وی تاکید کرد: حضور قدرتمند و پررنگ منطقه در این نمایشگاه می‌تواند نقطه عطفی در رشد و توسعه مسیر گردشگری غرب کشور و اعتلای بیش از پیش آوازه دیار مهمان‌نوازان در سطح بین‌المللی باشد.

وطتن دوست عنوان کرد: این نمایشگاه در تاریخ سه لغایت ٥ مهرماه امسال در شهر سلیمانیه کشور عراق برگزار می شود.

در این جلسه معاونان گردشگری استان‌های کردستان، کرمانشاه و همدان و فعالان بخش خصوصی، آمادگی خود را برای همکاری در تمام زمینه‌های مربوط به نمایشگاه اعلام کردند.

برچسب ها: گردشگری ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.