دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر هفدهمین دوره این جشنواره، تفاهم نامه همکاری بین مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امضا شد.

فاتح بادپروا اظهار کرد: در نشستی که با حضور مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت ارشاد، نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان برگزار شد راهکار‌ها و مسائل مربوط به هرچه بهتر برگزار کردن این دوره از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

دبیر هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان بیان کرد: این رویداد فرهنگی و هنری بعد از برگزاری ۱۶ دوره به جایگاه ارزشمندی در بین علاقمندان و اهالی فرهنگ و هنر رسیده و به برندی برای استان کردستان تبدیل شده است.

وی بیان کرد: برگزاری این رویداد نه تنها در حوزه هنر بلکه در بخش‌های گردشگری و اقتصادی استان هم تاثیرگذار است و می‌تواند منجر به رونق در این بخش‌ها شود.

جشنواره تئاتر خیابانی مریوان هرساله با حضور هنرمندانی از داخل و خارج کشور در شهرستان مریوان برگزار می‌شود و مردم نیز استقبال بسیار خوبی از این رویداد هنری دارند.

شانزدهمین دوره این جشنواره پس از وقفه‌ای یکساله از ۲۵ تا ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۲ در مریوان برگزار شد و براساس هماهنگی‌های انجام شده قرار است پاییز امسال هفدهمین دوره این جشنواره برگزار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.