سپاه بیت‌المقدس کردستان در بیانیه‌ای اقدام جنون‌آمیز رژیم سفاک صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظین وی را تسلیت گفت و اعلام کرد این جنایت، خوی وحشی‌گری اسرائیل را عیان‌تر کرد.

در این بیانیه که روز چهارشنبه منتشر شد آمده است: اقدام جنون‌آمیز رژیم سفاک صهیونیستی که منجر به شهادت اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظین او شد عمیقاً موجب تأثر خاطر ملت ایران شد. 

همچنین در این بیانیه عنوان شده است: بی‌شک این جنایت نشان داد رژیم صهیونیستی برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت، در جنایت علیه بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست.

در ادامه بیانیه آمده است: متأسفانه در مقابل چنین جنایات بی‌سابقه‌ای در تاریخ، مدعیان حقوق بشر نه تنها نظاره‌گر هستند، بلکه با سکوت و حمایت‌های ناجوانمردانه خود، زمینه را برای تکرار این‌گونه جنایات فراهم می‌کنند و قطعاً شریک جرم این رژیم منفور هستند.

بیانیه سپاه کردستان تاکید کرده است: آن شهید مجاهد که از جمله پرچم‌داران نهضت آزادی قدس شریف بود، بار‌ها در معرض شهادت قرار گرفت و صهیونیست‌ها، عاقبت وی را در مأمن خویش پایتخت مقاومت به شهادت رساندند.

در پایان این بیانیه آمده است: ملت قهرمان ایران، ترور ناجوانمردانه مهمان مبارز خویش را محکوم می‌کنند و یقیناً تاوان سخت شهادت این قهرمان از سران رژیم منحوس صهیونیستی گرفته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار