نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن محکومیت ترور اسماعیل هنیه شدید، گفت: از مجامع بین المللی خواهانم تا در مقابل تکرار بدعت غلط تاریخ، در تصرف سرزمین‌ها و کشتار و تجاوز به خاک دیگر کشور‌ها، اقدام قاطع و واکنش سریع انجام دهند.

در پیام تسلیت نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه،  آمده است« شهادت، رسم مردان خداست. صراط مستقیمی که انتهایی ندارد و همواره خط و مشی آن انسان‌های آزاده را پرورش میدهد تا همواره پرچم عدالت و انسانیت به حکم خداوند منان در اهتزاز بماند.

این شهادت سند دیگری بر زبونی باند جنایتکارصهیونیزم غاصب از کشتار زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین المللی کشور‌ها در ترور رهبران محبوب ملت‌ها است.

اینجانب ضمن محکومیت شدید این جنایت از مجامع بین المللی خواهانم تا در مقابل تکرار بدعت غلط تاریخ، در تصرف سرزمین‌ها و کشتار و تجاوز به خاک دیگر کشور‌ها، اقدام قاطع و واکنش سریع انجام دهند تا از فراگیر شدن درگیری منطقه‌ای که مسبب آن رژیم مجعول صهیونیسم و آمریکا است، جلو گیری شود.

قطعا جمهوری اسلامی بر اساس قوانین بین المللی، انتقام ازعوامل ترور مهمان دیپلماتیک شهید مقاومت، اسماعیل هنیه را در خاک جمهوری اسلامی، حق خود می داند و مسببین آن را مجازات خواهد کرد. 

در آخر شهادت این بزرگ مرد آزاده، مؤمن و سید استقامت و جهاد و رهبر غیور ملت فلسطین، اسماعیل هنیه را به همه آزادگان عالم به ویژه ملت قهرمان فلسطین تسلیت و تهنیت عرض می کنم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار