رئیس پلیس آگاهی گفت: مرد سابقه‌داری که یک دختر جوان را اغفال کرده بود، دستگیر شد.

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مرد میان‌سالی به اداره چهارم پلیس آگاهی رفت و گفت، دخترم که به تتو علاقه زیادی دارد ناگهان از خانه خارج شد، اما دیگر بازنگشت؛ تلفن همراهش نیز خاموش است، نگرانم بلایی سرش آمده باشد، لطفاً کمک کنید.

وی افزود: بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با دستور بازپرس پرونده وارد عمل شدند، اما در نخستین گام با استعلام از پزشکی قانونی و بیمارستان‌ها اثری از دختر نوجوان به دست نیاوردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: تیم جنایی در گام بعدی راهی محل زندگی دختر جوان شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند که او با رضایت کامل سوار بر خودروی یک مرد غریبه شده است و با یکدیگر فرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت مرد جوان را شناسایی کردند و متوجه شدند که او در زمینه تتو فعالیت غیرقانونی دارد و سابقه‌دار است که همین سرنخ باعث شد متهم در یک‌قدمی بازداشت قرار بگیرد.

وی افزود: کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند که در ادامه دختر جوان نیز شناسایی شد.

سردار گودرزی متذکر شد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی صراحتاً به اغفال دختر جوان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد:، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و دختر جوان به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
نوجوانها خیلی در معرض خطرند واقعا سر کله زدن با اینها مهارتهای خاصی میخواد تا آگاه وبا معرفت بار بیاند راحت گول میخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
پلیسا خیلی مهربونن ماشاالله بهشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
الحمدالله خدا رو شکر . خدا قوت مسئولین پلیس آگاهی پایتخت .
آخرین اخبار