همزمان با پویش حال خوب بنیاد علوی؛ پنج گروه جهادی پزشکی با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و اعزام به ۵ استان کشور بیش از ۴۳۲۶ نفر از اقشار کمتر برخوردار این مناطق را درمان کردند.

گروه‌های جهادی متشکل از پزشکان متخصص و دندانپزشکان برای خدمت به استان‌های کرمان، گلستان، آذربایجان غربی، اصفهان و یزد سفر کردند.

گروه جهادی پزشکی طیاری با سفر به شهرستان جیرفت در استان کرمان به بیش از ۲ هزار نفر خدمات پزشکی و دندانپزشکی ارائه داد که این گروه جهادی پزشکی و دندانپزشکی در طول دو روز استقرار در کلینیک تخصصی و فوق تحصصی ولایت شهرستان جیرفت، انواع خدمات درمانی پزشکی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، ویزیت زنان و مامایی را ارائه کردند.

گروه جهادی پزشکی این عمار نیز بیش از یک هزار خدمات رایگان تخصصی پزشکی شامل بیش از ۸۰۰ خدمت دندانپزشکی و ۲۰۰ خدمت سلامت مادران باردار و شیرده به اقشار کم برخوردار خورو بیابانک در استان اصفهان ارائه کرد.

با استقرار گروه جهادی پزشکی مشکات نیز در کلاله استان گلستان، ۷۰۰ نفر از اقشار کم برخوردار این شهرستان، خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی دریافت کردند.

همچنین بیش از ۳۰۰ نفر از اقشار کم برخوردار شهرستان خاتم یزد با حمایت بنیاد علوی از خدمات یک گروه جهادی پزشکی بهره‌مند شدند.

در اجرای این طرح‌های جهادی خدمات رایگان از جمله ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان، انجام تست‌های آزمایشگاهی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشانی، مشاوره، غربالگری، تست قند و فشار خون، نوار قلب و تزریقات ارائه شد که با استقبال بسیار خوب مردم شریف این شهرستان مواجه گردید.

همچنین یک گروه جهادی پزشکی با حضور در شهرستان اشنویه استان آذربایجان غربی به ۳۲۶ نفر از اقشار کم برخوردار این شهرستان خدمات درمانی ارائه کرد که این گروه جهادی پزشکی شامل ۲۵ پزشک با تخصص‌های بینایی سنجی، شنوایی سنجی، دندانپزشک، روان شناس، ماما و پزشک عمومی با استقرار در شهر نلوس از توابع اشنویه به متقاضیان خدمات رایگان پزشکی ارائه دادند.

با توجه به حمایت بنیاد علوی از گروه‌های پزشکی اعزامی به مناطق کمتر برخوردار، تمامی خدمات ارائه شده شامل ویزیت پزشک عمومی، متخصص زنان، انجام تست‌های آزمایشگاهی، بینایی سنجی، شنوایی سنجی، روانشانی، مشاوره، غربالگری، تست قند و فشار خون، نوار قلب و تزریقات ارائه گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار