معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش ساوه گفت: امسال چهار هزار نفر از دانش آموزان این شهرستان در کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی طرح اوقات فراغت حضور دارند.

حجت الاسلام مهدی خواجوی اظهار کرد: این تعداد دانش اموز در ۴۶ پایگاه اوقات فراغت دانش اموزی در مدارس شهرها و روستاهای شهرستان نام نویسی در دوره ها حضور دارند.

وی افزود: امسال بخشی از کلاس‌های طرح اوقات فراغت با رویکرد مهارت آموزی با شعار محوری «هر دانش آموز یک مهارت» با همراهی اداراتی مانند فنی و حرفه‌ای و هلال احمر و بخشی دیگر در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲ کانون دانش اموزی هاجر و شهدای محراب و دارالقران مشکات و امام خمینی (ره) نیز به عنوان پایگاه های اصلی شهرستان در اوقات فراغت مشغول هستند گفت: برگزاری کلاس های تقویتی درسی یک مقطع بالاتر ویژه دانش اموزان از دیگر رویکردهای این اداره در برنامه های تابستانی است.

هم‌اکنون در شهرستان ساوه ۵۸ هزار دانش‌آموز در مدارس دولتی و غیردولتی در ۲۹۳ مدرسه و ۲هزار و ۱۴۸ کلاس مشغول به تحصیل هستند که ۱۴۶ باب با یک‌هزار و ۶۳۷ کلاس از این تعداد مدارس دولتی است که ۴۴ هزار و ۵۴۹ نفر از دانش‌آموزان را در خود جای داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار