مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: ارز اربعین در ۶۷ شعبه و باجه پست بانک این استان برای متقاضیان به سفر کربلا عرضه و تعیین شد.

مصلحی گفت: از این تعداد ۱۰ شعبه شهری و ۵۷ باجه روستایی در استان برای ارایه ارز مورد نیاز زاِئران در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: باجه‌های استان مرکزی، شامل ۶ باجه در خنداب، ۱۲ باجه در شازند، ۱۶ باجه بانکی در اراک، هفت باجه در فرمهین، چهار باجه در تفرش، ۲ باجه در محلات، پنج باجه در خمین، یک باجه در دلیجان و چهار باجه در ساوه است.

مدیرشعب پست بانک استان مرکزی گفت: متقاضیان برای دریافت ارز اربعین باید در سامانه بله ثبت‌نام کنند تا امکان تهیه ارز فراهم شود.

مصلحی افزود: اگر یک خانواده قصد سفر به عراق برای شرکت در اربعین حسینی را دارند، برای دریافت ارز، فقط حضور سرپرست خانوار کافی است.

وی با اشاره به حضور فعال و موثر پست بانک ایران برای ارایه خدمات کیفی و مطلوب در مناطق روستایی، افزود: پست بانک به عنوان یکی از بانک‌های فروش ارز اربعین انتخاب شده و این بانک در ایفای مسئولیت اجتماعی و راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی مشارکت دارد.

مدیرشعب پست بانک استان مرکزی اضافه کرد: انتظار است با توجه به حضور پست بانک ایران در اقصی نقاط کشور و دامنه گسترده خدمات بانکی، سهم قابل توجهی از زائران به خصوص در روستاها از طریق این بانک، خدمات خرید ارز را دریافت کنند.

۱۱۳ باجه بانکی پست بانک به ۱۴۰ هزار نفر جمعیت روستایی در استان مرکزی خدمات در بخش‌های مختلف ارائه می‌کند.

برچسب ها: اربعین ، ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.