مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم مرداد ماه ۱۴۰۳ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به منظور پیشگیری از فروش و عرضه اقلام قاچاق در واحد‌های صنقی نظارت و بازدید از واحد‌های فروش دخانیات در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت. 

وی افزود: در بازدید ماموران ۲۰۶ هزار و ۷۶۱ نخ سیگار، ۳۵۱ بسته تنباکو و ۷۷ عدد فندک قاچاق کشف و برای ۲ واحد صنفی در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه ۲ نفر در این خصوص دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست به منظور حفظ سلامت خود از مصرف اقلام و مواد خوراکی که تائیدیه‌های سازمان غذا یا ادارت مربوط به کالای مورد نظر را ندارند خودداری کنند.

سقوط از ارتفاع و برق گرفتگی مرگ کارگر قزوینی را رقم زد

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه سقوط از ارتفاع منجر به فوت در شرکت طباطبایی واقع در ناصر آباد، مأموران کلانتری ۱۱ ابیک بلافاصله به محل اعزام شدند. 

وی افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کارگر این شرکت مشغول تعمیرات لوله بوده که از بلندی سقوط و روی سیم برق می‌افتد و متاسفانه جان خود را از دست می‌دهد. 

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک بیان داشت: جسد متوفی پس از هماهنگی با مقام قضائی جهت تشریفات قانونی به سردخانه منتقل و تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری ۴ خرده فروش با ۲ کیلو گرم تریاک

سرهنگ وجیه الله عبدی فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بوئین زهرا با اقدامات اطلاعاتی خود ۴ نفر از خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان را شناسایی کردند. 

وی افزود: هر ۴ متهم با اخذ دستور قضائی در اقدامی غافلگیرانه حین خرید و فروش مواد مخدر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به کشف ۴ کیلو و ۵۰ گرم تریاک به همراه تعدادی آلات و ادوات مربوط به مصرف و توزین مواد مخدر در این عملیات، از شهروندان خواست: در صورت آگاهی از هرگونه اقدامات مجرمانه مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار