مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه تلویزیونی گل و ریحان با ساختار اجتماعی روزهای فرد بصورت زنده از شبکه قزوین روی آنتن می‌رود.

علی رحیمی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای استان قزوین گفت: برنامه تلویزیونی گل و ریحان با ساختار مجله اجتماعی با هدف معرفی سبک زندگی درست، ترغیب مردم به فرزندآوری، شیوه تربیت فرزندان در خانواده، معرفی الگو‌های برتر عفاف و حجاب در جامعه و ترویج آن و همچنین تاکید بر اهمیت نهاد خانواده بصورت زنده از شبکه قزوین روی آنتن می‌رود.

رحیمی افزود: این برنامه شامل بخش‌های مختلفی همچون دعوت از کارشناسان حوزه خانواده در استودیو و صحبت با ایشان، اجرای گروه سرود، بخش مربوط به معرفی شهداء، دعوت از خانواده‌های نمونه و موفق در برنامه و گفتگو با فعالان حوزه عفاف و حجاب، خانواده است.گل و ریحان همچنین با طراحی پویش «حال خوش من» برای مخاطبان، اتفاقات خوب آن‌ها را با دریافت تصاویر و ویدئو و پخش آن از شبکه قزوین با بینندگان این برنامه به اشتراک می‌گذارد. مخاطبان می‌توانند برای شرکت در پویش حال خوش من دست نوشته، عکس، خاطره خود را به ۳۰۰۰۰۲۸۲ پیامک نموده و فیلم‌های خود را رو به شماره مجازی ۰۹۱۰۸۹۹۴۵۰۷ ارسال کنند.

وی اضافه کرد: برنامه تلویزیونی «گل و ریحان» به تهیه کنندگی لیلا حبیب پور و اجرای سید حسین بی نیاز روز‌های فرد حوالی ساعت ۱۰ صبح بصورت زنده از شبکه قزوین روی آنتن می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار