فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» که اولین ساخته سینمایی لیلی عاج محسوب می‌شود، فردا در تلوبیون اکران آنلاین می‌شود.

فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق در پادگان اشرف می‌پردازد، اکران آنلاین آن به صورت رایگان جمعه ۵ مردادماه از ساعت ۸ صبح در تلوبیون آغاز می‌شود.

 از نکات قابل توجه این فیلم می‌توان به حضور ثریا عبداللهی، مادر امیراصلان حسن زاده اشاره کرد. مادر جوانی که فریب وعده‌های سازمان تروریستی مجاهدین خلق را خورد و به آنها پیوست. «سرهنگ ثریا» اقتباسی از زندگی این زن است.

 

 

فیلم «سرهنگ ثریا»

از جوایزی که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نصیب این فیلم شد می‌توان به سیمرغ بلورین گوهرشاد، جایزه ویژه وزیر ارشاد و دیپلم افتخار بهترین فیلم اول به لیلی عاج اشاره کرد.

«سرهنگ ثریا» که اولین ساخته سینمایی لیلی عاج محسوب می‌شود، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که از زاویه‌ای متفاوت به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.

افرادی همچون ژاله صامتی، وحید آقاپور، حمیدرضا محمدی، دیبا زاهدی، سلیمه رنگزن، شهروز آقایی‌پور، منیره حسین‌زاده و مجید پتکی بازیگران این فیلم هستند و در خلاصه داستان آمده است: «این راه با گریه باز نمیشه!»

پیش از این، فیلم سینمایی «شماره ۱۰» که روایتگر قصه تنها فرار موفق از زندان در جنگ تحمیلی بود و در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با ۱۱ نامزدی توانست در چهار رشته بهترین بازیگر مرد، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره‌پردازی و بهترین طراحی صحنه بیشترین جایزه سیمرغ بلورین را در بخش سودای سیمرغ از آن خود کند، در تلوبیون به صورت رایگان اکران شده بود.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار