شهردار سنندج گفت: ۴۸ هکتار زمین برای احداث شهرک صنفی و انتقال صنوف آلاینده در سنندج اختصاص یافته و دنبال افزایش آن هستیم.

سیدانور رشیدی در مراسم اختتامیه هفتاد و دومین اجلاس رسمی مجمع مشورتی روسای شورا‌ها اسلامی مراکز استان‌های کشور که در مجتمع فرهنگی شهرداری سنندج برگزار شد، اظهار کرد: سنندج شهر خلاق موسیقی جهان، شهر مسجد و مناره، شهر هنرمندان و نام آوران بزرگ است و سعی کرده ام بسیاری از برنامه‌ها را که به عنوان دغدغه در شورا‌های دوره‌های قبل و این دوره مطرح شده دنبال و زمینه تحقق و عملیاتی کردن آن را فراهم سازم.

شهردار سنندج عنوان کرد: معتقدیم شهر را باید همه با هم بسازیم و در راستای تحقق اهداف و توسعه شهر نگاه به همراهی و همدلی و حضور نخبگان و فرهیختگان داریم و استفاده از این ظرفیت را همواره مورد تاکید و توجه قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه سال مشارکت مردم در جهش تولید است، گفت: این جهش تولید فقط به تولیدات در بخش صنعت خلاصه نمی‌شود این جهش باید در حوزه فرهنگ و ... باید شکل بگیرد همه با هم در این راستا باید پای کار باشیم.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام بیش از یک میلیون و ۵۶۰ هزار متر مربع آسفالت و بیش از ۱۸۰ هزار مترمربع پیاده راه سازی در شهر سنندج طی سال گذشته، افزود: این روند امسال هم با قدرت در حال انجام است.

پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شد

شهردار سنندج در ادامه عنوان کرد: پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شده و همگام‌سازی و به روز رسانی اقدامات در شهرداری الکترونیک جزو اولویت ما بود که استارت آن زده شده است.

به گفته شهردار سنندج، در همه شاخص‌ها روند رو به رشد داشته‌ایم، روکش آسفالت، توجه به نقاط حاشیه، بوستان‌های بزرگ و کوچک مقیاس، معابر و ... گام‌های توسعه‌ای خوبی برداشته شده است.

 رشیدی اضافه کرد: با اقدامات حقوقی مؤثر مجموعه اداره حقوقی شهرداری سنندج و با همراهی دستگاه قضا در راستای احقاق حقوق عامه و بیت‌المال هزار میلیارد تومان حکم قضایی به نفع شهرداری صادر شد.

وی به برگزاری همایش سرمایه‌گذاری در سنندج هم گریزی زد و گفت: رونمایی از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه‌ها سرمایه‌گذاری که با نگاه کارشناسی و با توجه به ظرفیت‌های شهر سنندج تدوین شده است که به زودی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.