طی مراسمی قدرت حاج نوری رئیس هیات کشتی استان اردبیل با پاداش ۲ میلیاد ریالی از مربی و کشتی گیر قهرمان نوجوانان آسیا تجلیل کرد.

قدرت حاج نوری، رئیس هیات کشتی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه اعضای هیات کشتی استان اردبیل که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان، و جمعی از قهرمانان و پیشکسوتان کشتی استان در محل مجموعه ورزشی کارگران اردبیل برگزار شد گفت: مربیان کشتی استان باید با همدلی در پیشرفت کشتی استان تلاش کنند، چون اردبیل ظرفیت بالایی در منطقه دارد و می‌توانند قهرمانان زیادی به جامعه تحویل دهد.

محمدعلی پهناور، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز از حمایت‌های مالی و معنوی رئیس هیات کشتی استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: مربیان و کشتی گیران استان باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرده و قهرمانان ارزنده‌ای همچون ایزدی پرورش دهند.

اکبر دهقانی نیا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل نیز گفت: اداره کل آموزش و پرورش آماده حمایت و پشتیبانی از طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی است و با معرفی اداره کل ورزش و جوانان و رعایت پروتکل‌ها هیأت‌های ورزشی می‌توانند جهت استعدادیابی در مدارس و اماکن ورزشی تحت نظر این اداره کل که یک محیط تربیتی هستند حضور یافته و استعدادیابی کنند.

گفتنی است، در این دیدار بر تعامل و همکاری بیشتر دربحث تربیت نیروی انسانی و تخصیص اماکن و زیرساخت‌های ورزشی هر دو دستگاه برای استفاده رایگان دانش آموزان و هیأت‌های ورزشی تاکید کردند.

در ادامه مراسم تفاهم نامه همکاری بین هیات کشتی استان اردبیل و معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان منعقد گردید.

همچنین احکام کمیته‌های هیات کشتی استان اردبیل اهدا و آقای احد پازاج به عنوان مشاور عالی رئیس هیات کشتی استان اردبیل منصوب گردید.

در پایان از آقایان محمد محمدعلیپور به عنوان مربی و دانیال ایزدی به عنوان قهرمان کشتی نوجوانان آسیا با اهدای مبلغ ۲ میلیارد ریال تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.