رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد، از تداوم اطفاء حریق گسترده در کارخانه ریسندگی قیام نخ در منطقه ویژه اقتصادی شهرک صنعتی یزد خبر داد.

سعید پاک سرشت رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: آتش‌نشانان در حال حاضر با تخریب مسیر دسترسی به انبار مرکزی مواد اولیه، عملیات اطفای حریق این قسمت از کارخانه را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به تخریب کامل کارخانه در اثر آتش سوزی اظهار کرد: تمام اهتمام و تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در این حادثه به کار گرفته شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به هشدار‌های مکرر مبنی بر تامین تجهیزات آتش نشانی برای شهرک صنعتی یزد، اظهار کرد: وقوع حوادث متعدد به ویژه آتش سوزی‌های گسترده، اهمیت توجه به این هشدار‌ها را نشان‌می‌دهد.

وی با اشاره بسیج امکانات به ویژه تجهیزات کامل اطفای حریق فرودگاه یزد، افزود در حال حاضر تمرکز سازمان آتش نشانی یزد به اطفای حریق شهرک صنعتی معطوف است در نتیجه امدادرسانی به سایر حوادث با توجه به محدودیت‌های نیروی انسانی و تجهیزات با مشکل مواجه می‌شود از این رو خرید تجهیزات آتش نشانی برای شهرک از اهمیت بسزایی برخوردار است و اهتمام مسئولین استان را می‌طلبد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار