جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران با انجام اقدامات و اشرافیت اطلاعاتی توانستند عاملان آدم ربایی یک شهروند ایرانشهری را در مخفیگاهش دستگیر کنند .

سرهنگ علیرضا دلیری گفت:پلیس شهرستان ایرانشهر در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی و ربوده شدن شهروند ایرانشهری، تیمی مجرب از مأموران انتظامی شهرستان برای شناسایی متهم و یا متهمان و آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله کار خودرا آغاز کردند.

این مقام انتظامی افزود؛ ماموران با انجام اقدامات و اشرافیت اطلاعاتی و با توجه به شناخت کامل از جغرافیای محل وقوع جرم و تحقیق و بررسی، موفق شدند، هویت و مخفیگاه عاملین این آدم ربایی را شناسایی و در عملیاتی پلیسی و غافلگیرانه، آدم ربایان را دستگیر و گروگان را صحیح و سالم آزاد کنند.

سرهنگ "دلیری" با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی با گروگان، افزود؛ آدم ربایان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد؛ پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

 

برچسب ها: آدم ربایی ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار