سرپرست فرمانداری زابل گفت: تابستان بهترین فرصت برای برنامه‌ریزی و ایجاد اوقات فراغت سالم و کشف استعداد‌های دانش آموزان با استعداد منطقه سیستان است.

علی ولایتی پور در نشست با اساتید آموزش و پرورش شهر بنجار ضمن گرامیداشت ایام سوگواری محرم الحرام، اظهار کرد: فصل تابستان بهترین فرصت برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان در قالب برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و هنری، مهارتی، ورزشی و فعالیت‌های آموزشی است.

وی با اشاره به اهمیت، نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی در دانش آموزان، افزود: امروز تربیت سرنوشت سازان انقلاب و اسلام به دست آموزش و پرورش است و برای تربیت نسل حاضر مسوولیت معلمان و فرهنگیان در این امر خطیر مهم و تأثیرگذار است و از طرفی شورای آموزش و پرورش تأثیرگذاری بالایی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی آموزش و پرورش دارند.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با بیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت باید منجر به شکوفایی استعداد دانش آموزان شود، افزود: دغدغه ما در تابستان پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، در این تعطیلات سه ماهه می‌توان بستر شکوفایی استعداد، خلاقیت، مهارت و توانایی‌ها را برای دانش آموزان به وجود آورد.

وی ادامه داد: ایام تعطیلات تابستان بهترین فرصت برای برگزاری و اجرای برنامه‌های متنوع و با کیفیت و غنی‌سازی کلاس‌های تابستانه با رویکرد مهارت آموزی برای دانش آموزان در گروه‌های مختلف سنی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار