جواد سپاهی گفت: امسال سومین سالی است که زائران امام حسین (ع) از جنوب سیستان و بلوچستان در پایانه مرزی ریمدان وارد کشور می‌شوند و با تمام توان امسال هم خدمتگزار زائرین هستیم.

جواد سپاهی  در بحث آماده‌سازی پایانه مرزی ریمدان در اربعین، بیان کرد: در سال‌های گذشته خدمات خوبی برای زائران ایرانی و کشور‌های همسایه رقم خورد و امسال هم با جلسات و پیگیری در بحث خدماتی با تمام توان نسبت به سال قبل در خدمت زائرین امام حسین (ع) خواهیم بود.

وی افزود: جاده مرزی ریمدان که نزدیک ۵۰ کیلومتر در حال دو باند شدن است برای رفاه زائران به بهره‌برداری می‌رسد در بحث سایبان سازمان راهداری همکاری لازم انجام و امکانات خدمات آب و برق فراهم شده است.

فرماندار چابهار برای اماکن و سازمان حمل‌ونقل بیان کرد: مسجد پیامبر اعظم و نمایشگاه بین‌المللی و مکان‌هایی از جمله حسینیه سیستانی‌ها، مساجد، مدارس برای ارائه خدمات به زائران حسینی آماده‌سازی و ساماندهی شده است.

گفتنی است؛ مرز ریمدان به دلیل نزدیک بودن با کلان‌شهر اقتصادی پاکستان (کراچی) که تنها ۶۰۰ کیلومتر فاصله دارد این روز‌ها میزبان زائرین اربعین حسینی (ع) است و در حال حاضر روزانه صد‌ها زائر اربعین حسینی پاکستانی از مرز ریمدان دشتیاری وارد کشورمان می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار