استاندار فارس در دیدار با خیرین کتابخانه ساز از هم افزایی خیرین با مدیران دولتی برای تسریع در تحقق اهداف و به سرانجام رسیدن بسیاری از طرح‌ها سخن گفت.

محمدهادی ایمانیه در دیدار با اعضای انجمن خیرین کتابخانه ساز استان ضمن تقدیر از فعالیت این عزیزان گفت: همه تابع فرهنگ و اخلاقی، برگرفته از سیره اهل بیت علیهم السلام هستیم.

 استاندار فارس ضمن تاکید بر اینکه دست خیرین در دست مسئولین دستگاه‌های دولتی است تا مشکل شهر و استان رفع شود ادامه داد: بدون مشارکت و همکاری خیرین گرانقدر بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها، در اجرا، با سرعت اندک به نتیجه می‌رسید.

 ایمانیه از عشق و علاقه همیشگی خود به کتاب و کتابخوانی سخن گفت و تلاش‌های انجام شده برای ایجاد کتابخانه مرکزی شهر شیراز را مورد توجه قرار داد و گفت: احداث این کتابخانه که لازمه شهری همچون شیراز بود در شرف اجرایی شدن است‌

 او در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه برای رفع مسائل ریشه ای، همه گرفتاری‌ها در حاشیه قرار می‌گیرد، خیرین را مورد تکریم قرار داد و تصریح کرد: خیرین در مقابل اقداماتی که انجام می‌دهند هیچ توقعی جز احترام ندارند که البته وظیفه همه مسئولین است به ایشان احترام بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار