مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از برنامه این شرکت برای تبدیل شهرک صنعتی خرامه به یکی از قطب‌های صنعتی استان خبر داد.

سید مسعود عظیمی در بازدید از زیرساخت‌های شهرک صنعتی خرامه گفت: طرح توسعه ۳۰۰ هکتاری شهرک صنعتی خرامه باجدیدیت در دستور کار قراردارد تا ظرفیت‌ها به منظور استقرارو فعالیت طیف گسترده‌ای از صنایع تولیدی فراهم شود.

او با بیان اینکه علی‌رغم تلاش‌های انجام شده به علت ظرفیت کم اراضی صنعتی در شیراز، امکان استقرارو فعالیت بخش زیادی از واحد‌های صنعتی را با محدودیت مواجه کرده است گفت: شهرک صنعتی خرامه می‌تواند بخشی از خلاء کمبود اراضی صنعتی در مرکز استان را رفع کند و دارای توجیه اقتصادی برای طرح‌های سرمایه گذاری است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌های تولید در شهرک صنعتی خرامه، افزود: در بخش اعتبارات زیرساختی نیز نگاه ویژه‌ای به این شهرک صنعتی شده است و طرح‌های مختلفی نظیر شبکه فاضلاب، روشنایی معابر، شبکه داخلی گاز و شبکه داخلی آب و جدول گذاری با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در سه سال اخیر به بهره برداری رسیده است.

عظیمی با بیان اینکه هم اکنون مساحت شهرک صنعتی ۹۷ هکتار است گفت:تاکنون ۱۱۶ قرارداد سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده و ۳۴ هکتار زمین صنعتی نیز واگذار شده که از این تعداد ۱۰ واحد بهره بردار با ۲۰۰نفر اشتغال نیز در مرحله فعالیت است.

او با بیان اینکه تاکنون ۳۸ پروژه زیر ساختی در این شهرک صنعتی اجرا و بستر توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان محروم خرامه را ایجاد کرده است، گفت: این موضوع بیانگر این است که روند استقرار و بهره برداری از واحد‌های صنعتی در این شهرک صنعتی شتاب گرفته و شهرستان خرامه در مسیر توسعه صنعتی قرارگرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه مهمترین مشکل شهرک صنعتی خرامه را کمبود آب بیان کرد و گفت: در این زمینه از دستگاه‌های اجرایی نظیر آبفا، آب منطقه‌ای و نیز فرمانداری شهرستان انتظار داریم در این زمینه مساعدت لازم را داشته باشند.

عظیمی همچنین با اشاره به تخصیص ۲۵ مترمکعب آب برای شهرک صنعتی از خط آبرسانی درودزن گفت: امیدواریم با اجرای این پروژه، بخش عمده‌ای از کسرس آب شهرک صنعتی از این محل تامین شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار