شرکت توزیع برق شمال کرمان با ورود موج جدید گرما در کشور از کرمانی ها خواست به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تامین برق، مصارف خود را حداقل ۱۰ درصد کاهش دهند.

شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با ورود موج جدید گرما در کشور، از هم استانی‌های کرمانی درخواست کرد به منظور جلوگیری از بروز اختلال در تامین برق، مصارف خود را حداقل ۱۰ درصد کاهش دهند.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، در پی ورود موج جدید گرما به کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: 

به اطلاع هم استانی‌های کرمانی و مشترکان شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان می‌رساند به دنبال فرارسیدن موج جدید گرما در کشور پیش بینی می‌شود، مصرف برق طی هفته جاری به میزان قابل ملاحظه‌ای افزایش یابد.

 علی رغم به کارگیری تمامی ظرفیت‌های فنی، حفظ پایداری شبکه بدون همراهی مشترکان امکان پذیر نخواهد بود؛ بنابراین  از مشترکان توزیع برق شمال استان و شهروندان کرمانی در خواست می‌شود، طی هفته پیش رو با کاهش حداقل ۱۰ درصدی مصرف برق به ویژه در ساعات ۱۱ تا ۱۷ خادمان صنعت برق کشور را در تامین انرژی مورد نیاز تمامی هموطنان یاری کنند.

همچنین به اطلاع مشترکان اداری شهر کرمان می‌رساند رصد و پایش وضعیت مصرف برق این دسته از مشترکان و برخورد با اداراتی که مصوبه ابلاغی هیئت دولت مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق را رعایت نکنند، طی هفته جاری تشدید خواهد شد.

برچسب ها: نیروی برق ، هوای گرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار