حسن پور گفت: معضل امروز مردم کرمان، بی آبی است که با اختصاص اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان، کار‌هایی در این خصوص صورت گرفته است.

با هدف نظارت مجلس بر عملکرد نهاد‌ها و سازمان‌ها جلسه‌ای با حضور حسن پور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس و رئیس شوراها و دهیار‌های بخش در محل شهرداری چترود برگزار شد.

حسن پور، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل و معضل امروز مردم کرمان، بی آبی است و با همت استاندار و آبفای استان با اعتبار مبلغ ۹۰۰ میلیارد تومان کار‌هایی در بحث مشکل آب صورت گرفته است.

وی افزود: به لطف خدا مشکل آب تا حدودی حل و فصل شده، اما از مردم می‌خواهم باز هم صرفه جویی کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: موضوع جدی که باید در اسرع وقت به آن رسیدگی کرد، بحث راه‌های کرمان و راور است که به دلیل وسعت شهرستان کرمان و راور و کویری بودن این منطقه و وجود آسفالت نامرغوب اصلاح آن کمی زمان بر است.

وی یادآور شد: ساخت ۱۰ زمین چمن مصنوعی در سطح استان کرمان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: اعطای وام کارآفرینی خرد از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) صورت گرفته است و حل مشکل اشتغال، همت همه دستگاه اجرایی را می‌طلبد.

محمد علی کارآمد، رئیس شورای اسلامی هوتک گفت: مشکل کمبود آب آشامیدنی در روستای هوتک و نبود زمین و مسکن برای جوانان، مشکل خاموشی معابر جاده و خیابان‌های روستا از مشکلات مهم این روستا است.

محسن عرب دهیار، روستای ده زیار با اشاره به نبود سالن ورزشی ده زیار، گفت: مشکلات مسکن منطقه‌ای این روستا با گذشت ۳۰ سال از زمان تفکیک هنوز حل نشده است.

 حجت الاسلام ربانی، رییس شورای بخش چترود گفت: نبودن تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص در بخش و اعطای هزینه زمین چمن مصنوعی بزرگ و مشکل بیکاری جوانان منطقه و مسکن جوانان از مشکلات اصلی این بخش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.