معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اعلام کرد که خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی در حرم شاهچراغ علیه السلام رخ نداده است.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس امشب در برنامه زنده تلوزیونی که از شبکه استانی فارس در حال پخش بود، اعلام کرد که خوشبختانه هیچ مسئله امنیتی در حرم شاهچراغ علیه السلام رخ نداده است و ماموران به سارق مشکوک و برای دستگیری وی یک تیر هوایی را شلیک میکنند و این موجب نگرانی مردم و شهروندان شد.

او ادامه داد: حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام امن است و هیئت های عزاداری در حال عزاداری هستند و اوضاعا تحت کنترل است و هیچگونه مشکلی نیست.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز با حضور در بین مردم شیراز آن‌ها را به آرامش دعوت کرد.

توضیح اورژانس درباره مصدومان حادثه تیراندازی حرم مطهر شاهچراغ

 بابک یکتاپرست، سخنگوی اورژانس کشور، درباره مصدومان حادثه تیراندازی در حرم مطهر شاهچراغ گفت: بر اثر این حادثه سه نفر به دلیل آسیب ناشی از ماندن زیر پای جمعیت دچار هیستری ناشی از ترس شده و مصدوم شده اند و به منظور دریافت خدمات درمانی تکمیلی توسط آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

تیراندازی در اطراف حرم شاهچراغ (ع) سهوی و بر اثر سهل‌انگاری بوده است

دادستان عمومی و انقلاب شیراز اعلام کرد که صدای تیراندازی شنیده شده در اطراف شاهچراغ سهوی و بر اثر سهل‌انگاری بوده است. 

سید مصطفی بحرینی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز درباره خبر منتشرشده در فضای مجازی، گفت: صدای تیراندازی شنیده شده در اطراف شاهچراغ مربوط به شلیک سهوی یکی از عوامل امنیتی بوده و بر اثر سهل‌انگاری رخ داده است. 

دادستان مرکز استان فارس با بیان اینکه صدای تیراندازی در یکی از خیابان‌های منتهی به حرم شنیده شده و محدوده حرم در امنیت کامل است، گفت: مراسم شب عاشورای حسینی هم اکنون در امنیت کامل در حرم در حال برگزاری است.

بحرینی با بیان اینکه به محض وصول خبر یکی از معاونان دادستان شیراز و بازپرس ویژه در حرم مطهر شاهچراغ (ع) حضور یافتند، گفت: ابعاد دقیق موضوع در دست بررسی است و در صورت کشف موارد دیگر از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وقوع حادثه امنیتی و تروریستی در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) صحت ندارد

مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس اعلام کرد: وقوع حادثه امنیتی و تروریستی در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس در این خصوص اطلاعاتی به شرح زیر ارائه داد: حدود ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه شب عاشورا (۲۵ تیر ماه) در اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) و به دنبال دستگیری یک سارق در بین عزاداران حسینی توسط مأموران انتظامی، از سوی حراست یکی از ادارات اطراف حرم مطهر تیراندازی هوایی صورت گرفته که این موضوع باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و عزاداران حسینی شد.

 در این اطلاعیه آمده است مردم و عزاداران حسینی به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار مربوطه را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

برچسب ها: حادثه ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.