سازمان دریانوردی انگلیس خبر داد که یک کشتی در آب‌های منطقه‌ای غرب یمن، هدف یک شناور هدایت‌پذیر از راه دور قرار گرفته است.

سازمان دریانوردی انگلیس بعد از ظهر امروز دوشنبه خبر داد که یک کشتی در فاصله ۹۷ مایل دریایی واقع در شمال غرب الحدیده (غرب یمن) هدف قرار گرفته است.

این در حالی است که عصر دیروز (یکشنبه) هواپیما‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس، فرودگاه بین المللی شهر ساحلی الحدیده در جنوب این شهر و منطقه «البحیسی» از توابع شهرستان «اللحیه» در استان الحدیده را هدف حمله قرار دادند.

آمریکا و انگلیس از بامداد ۲۱ دی ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع انصارالله یمن را با هدف متوقف کردن عملیات‌های نیرو‌های مسلح یمن علیه منافع رژیم صهیونیستی آغاز کردند. اما صنعاء اعلام کرد که تا توقف تجاوز اسرائیل به نوار غزه، همچنان کشتی‌های اسرائیلی یا عازم اراضی اشغالی فلسطین و مرتبط با تل‌آویو را هدف قرار می‌دهد.

سازمان دریانوردی انگلیس همچنین خبر داد که این حمله با یک شهپاد انجام شده و این خدمه این کشتی هدف قرار گرفته شده در حال حاضر، در صحت و سلامت هستند.

ساعتی پیش نیز یک کشتی دیگر در جنوب غرب الحدیده هدف قرار گرفته بود. این کشتی توسط سه شناور هدایت‌پذیر از راه دور (شهپاد) قرار گرفت و یک موشک نیز در اطراف این کشتی منفجر شد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۵ تير ۱۴۰۳
در صدا و سیما صحنه های دلخراش کشته‌ها وزهمی هارو نشون میده نوع حمله ودفاعرو با آب و تاب جذاب نشون میده نوع خیانت وهمکاری طرفداری هم نشون میده بنظرتون کودکان و نوجوانان در این هوطورنسای میشوند با دین این همه تصاویر فرزند من اولش چشم هایش می‌بست الان با ورعنکاه میکنهکجاشون خون میاد ‌اسیب دیده موشک هاوطوری یک ساختمان رو پودر می کنه اینجا تربیت من بی اثر شده
Iran (Islamic Republic of)
معراج
۲۳:۰۷ ۲۵ تير ۱۴۰۳
ای والله. انشالله اسرائیل از صحنه روزگار مهو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۵ تير ۱۴۰۳
لعنت خدا بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و حامیان کثیف تر از خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۵ تير ۱۴۰۳
بعد از پسر دل پدر آماج تیغ شد
آتش زدند لانۀ مرغ پریده را

دست کشید از آب مست ز عشق ارباب
سقای تشنه لب را دریاب یا حسین جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۵ تير ۱۴۰۳
چرا ایران جرعت نمیکنه کشتی های طرف اسرایل بزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۵ تير ۱۴۰۳
ماشاءالله به یمن و ماشاءالله به رزمندگان اسلام درهر گوشه ی دنیا خدا نگهدارتون باشد وهمیشه بر دشمنان اسلام پیروز باشید ان شاءالله ،الهم وعجل ولیک الفرج به حق محمد و آل محمد صل الله وعلیه وال وسلم.
Iran (Islamic Republic of)
ح
۲۰:۱۹ ۲۵ تير ۱۴۰۳
با وفاترین گروه مقاوم برای فاستین انصارلله یمن وحزب الله لبنان است عرصه بر اسرائیل را تنگنا قرار داده است
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۰۵ ۲۵ تير ۱۴۰۳
شورای امنیت هیچ قطعنامه ای برای حمله امریکا و انگلیس تصویب نکرده و مجوزی به این دو کشور نداده است. قطعنامه صرفا محکوم کرده است. چین و روسیه مخالفت کردند. اقدام امریکا و انگلیس تجاوزگری محسوب می شود و اگر این دو کشور عضو شورای امنیت نبودند بر اساس منشور فصل هفتم باید با آنها برخورد می شد و مجوز حمله به امریکا و انگلیس به عنوان کشورهای متجاوز صادر می شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۲۵ تير ۱۴۰۳
حکمتش چیه کشتی های اون ها موشک هم میخوره غرق نمیشه اما کشتی های ما همینطوری تو ساحل غرق میشه چرا خداوند نگهدارمون نیست؟
آخرین اخبار