بروشکی گفت: با تمام توان به دنبال تغییر رو به رشد در مسیر اجرایی شدن سند تحول بنیادین و ایجاد مدارسی در تراز سند و تربیت فرزندانی متناسب با ساحت‌های ششگانه آن هستیم.

حسن بروشکی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، از پروژه مهر به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین فرایند اجرایی در همه سطوح و بخش‌های دستگاه تعلیم و تربیت یاد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: از جمله مؤلفه‌ها و رویکرد‌های در دستور کار دستگاه تعلیم و تربیت مقوله مهم پروژه مهر و فعالیت کارگروه‌های ۹ گانه آن در همه سطوح و بخش‌هاست.

وی افزود: در حوزه به کارگیری نیروی انسانی نیز هم اکنون فرایند ارزیابی تخصصی آموزگاران ابتدایی و دبیری و هنرآموزی انجام و در حوزه کیفیت بخشی نیز در دستور کار قرار دارد و امسال آماری متفاوت و متمایز از سنوات گذشته در سیستان و بلوچستان پذیرش و جذب خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: پروژه سنگین برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان دوره دوم متوسطه با آماری بالغ بر ۹۰ هزار نفر انجام و هم اکنون در حال اعلام نتایج در پایه دوازدهم هستیم و پس از آن پایه‌های دهم و یازدهم نیز انجام خواهد شد.

بروشکی گفت: از جمله فعالیت‌های دیگر در ایام تابستان، طرح اوقات فراغت و بهره‌گیری از ظرفیت ایام محرم و سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرهنگ سازی آن در بین دانش‌آموزان در تراز اسلام و انقلاب است.

وی بیان داشت: در حوزه توانمندسازی معلمان و توسعه مهارت آموزی در بین دانش آموزان فعالیت‌های گسترده‌ای از جمله برگزاری کارگاه‌های آموزشی و بهره‌گیری از ظرفیت گروه‌های علمی و جهادی در حال انجام است.

برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار