فرماندار زرآباد در جنوب سیستان‌وبلوچستان گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان امسال برای توسعه و آبادانی این شهرستان ساحلی پیش بینی شده است.

کوروش محمدی گفت: اولویت اعتبارات باید با طرح‌های نیمه تمام باشد و تا زمانی که اداره‌ای طرح نیمه تمام دارد، حق کلنگ‌زنی طرح جدید را ندارد.

وی افزود: سال گذشته هواشناسی نسبت به تکمیل ساختمان روستای شریف آباد تعهد کرد، اما متاسفانه تاکنون هیچ گونه اقدامی صورت نگرفته و باید مشخص شود اعتبار سال ۱۴۰۲ را کجا هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: چند سالی است که از سوی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اعتباراتی به برخی از ادارات تعلق می‌گیرد، اما متاسفانه هیچ گونه اقدامی از سوی آن اداره صورت نمی‌گیرد و برخی از پروژه‌های سال‌های قبل، اعتبار تخصیص داده شده، اما باز در طرح پیشنهادی آوردند که به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

محمدی گفت: امیدواریم امسال پست برق زرآباد تکمیل و پست سیار برای بخش کاروان نیز دیده شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم امسال بیشترین تخصیصی را داشته باشیم تا حداقل بتوانیم اقدامات خوبی برای شهرستان انجام دهیم، اظهار کرد: ساخت یک مجتمع فرهنگی و احداث سالن ورزشی در مرکز شهر زرآباد الزامی است.

وی افزود: ادارات سطح شهرستان نباید خود را تنها وابسته به اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان کنند و از طریق ادارات کل پیگیر اعتبارات ملی، توسعه سواحل مکران و قرارگاه محرومیت زدایی نیز باشند.

وی ادامه داد: احداث پل گیتو در بخش کاروان با توجه به بارندگی‌های سیل آسا الزامی است تا هنگام بارندگی شاهد قطع ارتباط چندین روستا با مرکز شهرستان نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار