خیرین، عزیز خالق و مخلوقند و صاحب عزت دنیوی و اخروی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خیرین را انسان‌هایی بی‌ریا و مخلص عنوان کرد و اظهار داشت: شما، عزیز خالق و مخلوقید و صاحب عزت دنیوی و اخروی هستید.

حسن بروشکی در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان که در محل تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار گردید؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اسطوره و پدر مدرسه سازی ایران مرحوم محمدرضا حافظی و اقدامات ارزنده و ماندگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و مجمع خیرین مدرسه ساز استان اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز انسان‌های خالص، پاک طینت و نیک اندیش هستند.

وی افزود: خیرین در حقیقت با خدای خود معامله کرده و چندین برابر از درگاه الهی پاداش و اجر و مزد دریافت می‌کنند؛ چرا که آنان با قلب‌های مهربان خود بلندترین برج‌های عاطفه و امید را می‌سازند و بنا می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: نگاه پرمهر شما بی‌بدیل است و چنان تاثیری دارد که در عمر و وجود دیگران نفوذ می‌کند؛ قلب مهربان شما به عشق فرزندان ایران اسلامی و به ویژه در سرزمین نخل و آفتاب برای دانش آموزانی می‌تپد که همیشه چشم به راه شما هستند و شمایید که مهرورزی را ارزانی آنان می‌کنید.
بروشکی بیان داشت: حضور شما موجی از امید و عشق ورزی به همنوعان را در بین دانش‌آموزان ایجاد می‌کند و همگان ستایشگر این اندیشه بی‌نظیرتان بوده و خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: درس خواندن در مدارسی که شما بنا می‌کنید لذت بخش است و احساس بهتری به دانش آموزان دست می‌دهد؛ نام نیکتان همیشه بر زبان‌ها و دل‌ها موج می‌زند و در جای جای این سامان گرمای وجودتان مهربانی را به ارمغان می‌آورد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار داشت: دل کندن از ثروت و دارایی که برای آن رنج و زحمت کشیده‌ایم سخت است؛ اما شما به راحتی از دارایی‌تان می‌گذرید و بذل و بخشش می‌کنید و بی‌ریا پا به میدان می‌گذارید.
وی گفت: شما، عزیز خالق و مخلوقید و صاحب عزت دنیوی و اخروی هستید؛ سرمایه‌گذاری شما در عرصه انسان سازی رقم می‌خورد و تک تک قدم‌های تاثیرگذار شما تربیت فرزندان جامعه را در پی دارد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان داشت: اکنون سیستان و بلوچستان بیش از گذشته کانون توجه خیرین نیک اندیش مدرسه ساز است؛ با حضور و مشارکت شما خوبان و بر اساس گزارشات واصله نیمی از مدارس و کلاس‌های درس استان به همت و اراده شما مهربانان ساخته می‌شود.
بروشکی ادامه داد: سیستان و بلوچستان رتبه اول مشارکت خیرین در عرصه مدرسه سازی را در کشور به خود اختصاص داده و همچنان مشارکت و حضور تاثیرگذارتان در عرصه مدرسه سازی تکمیل کننده زنجیره تعلیم و تربیت فرزندان معصوم این سرزمین خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش در ادامه به برخی شاخص‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان از جمله نرخ سرانه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی و مقایسه آن با میانگین کشوری پرداخت و گفت: همچنان مشارکت و همراهی خیرین عزیز در کنار اعتبارات دولتی کمک یار ما در مسیر تحقق عدالت آموزشی خواهد بود.
وی در پایان بیان داشت: با تمام وجود قدردان نگاه ویژه و خیرخواهانه و خداپسندانه‌تان در مسیر کمک به رشد و بالندگی دانش آموزان سیستانی و بلوچستان هستیم و اعتقاد راسخ داریم حضور جدی و فراگیر شما و گروه‌های جهادی در دولت مردمی، چشمگیر و متفاوت از گذشته بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار