سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل از صدور سند برای حدود ۲۰ هزار متر مربع از اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن بنام سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

مصطفی سلیمی زاد گفت: به منظور اجرای هر چه سریعتر و بهتر طرح نهضت ملی مسکن دولت یکی از راهکارهای اساسی را اجبار دستگاه‌های دولتی به معرفی و عرضه زمین‌های مازادشان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: در این راستا بر اساس ماده ۱۰ قانون جهش مسکن، ادارات دولتی موظف هستند اراضی مازاد خود را به طور رایگان در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار دهند که در زابل در تیرماه جاری برای حدود ۲۰هزار متر مربع از اراضی مازاد دستگاههای اجرایی این مهم محقق شد. 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیز مراحل آماده سازی سایت طرح نهضت ملی مسکن سیستان در زمینی به مساحت ۹۰ هکتار برای ساخت هزار و ۵۰۰ واحد ویلایی برای متقاضیان دارای شرایط منطقه در حال انجام است.

سلیمی زاد با اشاره به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن افزود: در قالب این طرح با عرضه مسکن ارزان‌قیمت تلاش می‌شود تا از یک سو از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار مسکن جلوگیری و نیز امکان مالکیت برای مصرف‌کننده نهایی فراهم شود.

برچسب ها: سند اراضی ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار