گوگل بعد از رویداد آنپکد، چهار قابلیت جدید را که به‌همراه غول فناوری کره‌ای در حال کار روی آن هستند، به‌اشتراک گذاشت.

گوگل بعد از رویداد آنپکد، چهار قابلیت جدید را که به‌همراه غول فناوری کره‌ای در حال کار روی آن هستند، به‌اشتراک گذاشت. این ویژگی‌ها از زمان عرضه، در دستگاه‌های سامسونگ قابل دسترسی خواهند بود.

دستیار هوش مصنوعی جمنای گوگل در گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ پیشنهادات مرتبط را براساس آنچه روی صفحه‌نمایش کاربر قرار دارد، ارائه می‌دهد.

زمانی که ویدیویی را در زد فولد ۶ تماشا می‌کنید؛ می‌توانید جمنای را فراخوانی و آن را در هر بخشی از صفحه نمایشگر گوشی جابه‌جا کنید. در هنگام پخش ویدیو از یوتیوب، جمنای پیغام «درباره‌ی این ویدیو بپرسید» را نشان می‌دهد.

طبق بیانیه گوگل، ویژگی Circle to Search از زمان عرضه (اوایل مرداد) به‌طور کامل در زد فولد و زد فلیپ ۶ پشتیبانی می‌شود. می‌توان از این ابزار برای یادگیری معادلات ریاضی و مسائل فیزیک، جست‌وجوی هوشمند و اسکن بارکد و کد QR استفاده کرد.

مدل‌های جدید ساعت هوشمند سامسونگ، شامل گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا اولین ساعت‌های هوشمندی هستند که از Wear OS ۵ استفاده می‌کنند. گوگل نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل Wear OS را به ویژگی‌های بهبودیافته‌ای در عملکرد و عمر باتری مجهز کرده است.

ویژگی منحصربه‌فرد گلکسی زد فولد ۶ این است که مشترکان یوتیوب TV قادر خواهند بود کانال‌ها را در حالت Multi View ببینند. این قابلیت امکان می‌دهد تا چهار پخش زنده‌ی مختلف را به‌طور هم‌زمان روی صفحه تماشا کنید.

گوگل می‌گوید که درحال همکاری نزدیک با سامسونگ برای توسعه‌ی پلتفرم نرم‌افزاری هدست واقعیت ترکیبی است که برای رقابت با visionOS در اپل ویژن پرو آماده می‌شود.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار