مایکروسافت در به‌روزرسانی جدید ویندوز ۱۱ که در دسترس کاربران اینسایدر قرار گرفته است، بار دیگر نمایش ویجت آب‌وهوا را در لاک‌اسکرین آزمایش می‌کند.

مایکروسافت پس‌از وقفه‌ای یک‌هفته‌ای به مناسبت روز استقلال آمریکا، بیلد آزمایشی جدیدی برای کاربران اینسایدر ویندوز ۱۱ منتشر کرد. این شرکت نسخه‌ی ۲۶۲۵۲ را دردسترس کاربران کانال Canary قرار داده است که ظاهراً قابلیت‌های جالبی به‌همراه دارد.

طبق مستندات منتشر شده در سایت مایکروسافت، ظاهراً این شرکت درحال تست مجدد ویجت آب‌وهوا روی لاک‌اسکرین ویندوز ۱۱ است. این قابلیت ابتدای سال جاری معرفی شد و به‌نظر می‌رسد در آینده‌ی نزدیک شاهد حضور دائمی آن در نسخه‌ی پایدار ویندوز ۱۱ خواهیم بود.

مایکروسافت در بیلد جدید ویندوز ۱۱ اینسایدر، تاریخ انقضای نسخه‌ی آزمایشی را نیز در بخش Settings > System > About ویندوز نمایش می‌دهد. اگرچه این قابلیت، جزئی به‌نظر می‌رسد، اما بسیار کاربردی است.

مایکروسافت بالاخره طراحی اپلیکیشن آب‌وهوای ویندوز ۱۱ را تغییر می‌دهد؛ البته با تبلیغات بیشتر غول فناوری اهل ردموند در آپدیت ۲۶۲۵۲ ویندوز ۱۱، با غیرفعال‌کردن قابلیت HDR که یکی از نقاط قوت کامپیوتر‌های کوپایلت پلاس به‌شمار می‌رود، امکان صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی را فراهم کرده است. این ویژگی قبلاً به‌صورت محدود مورد آزمایش قرار گرفته بود و حالا برای تعداد بیشتری از کاربران اینسایدر دردسترس قرار گرفته است.

مایکروسافت در بیلد ۲۶۲۵۲ ویندوز ۱۱ روش جدیدی را برای پین‌کردن اپلیکیشن‌ها از منوی استارت به تسکبار ازطریق درگ‌ودراپ (کشیدن و رها کردن) آزمایش می‌کند. باگ‌های تایپ صوتی، رنگ‌های تسک‌منجیر در حالت تیره و مشکلات نمایش تنظیمات نیز در این بیلد رفع شده‌اند.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار