به‌احتمال زیاد به‌روزرسانی بعدی گلکسی S24 اولترا عملکرد دوربین را بهبود می‌دهد.

عملکرد دوربین گوشی گلکسی S24 اولترا در حد پرچم‌داری واقعی است و به‌راحتی می‌توان آن را در فهرست بهترین گوشی‌های مناسب عکاسی قرار داد؛ اما برخی از کاربران معتقدند که سخت‌افزار دوربین جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ توانایی ثبت عکس‌های باکیفیت‌تری دارد. کره‌ای‌ها به این موضوع توجه و تاکنون چندین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای بهبود عملکرد دوربین منتشر کرده‌اند.

به‌گفته‌ی آیس یونیورس، به‌روزرسانی ماه آگوست (مرداد و شهریور) گوشی سامسونگ مدل گلکسی S24 اولترا تغییرات مهمی در بخش دوربین ایجاد می‌کند و مشکلات مربوط به HDR، تعادل رنگ سفید، نوردهی، پردازش عکس‌ها و عملکرد زوم در ویدیو‌ها را حل می‌کند.

برخی از کاربران بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ معتقدند که عملکرد زوم هیبریدی این دستگاه تا ۱۰ برابر عالی است؛ اما برای سطوح فراتر از زوم ۱۰ برابری مشکلاتی وجود دارد و کیفیت عکس‌های روز و شب در این موقعیت‌ها مطلوب نیست. به‌روزرسانی ماه آینده می‌تواند این مشکل را حل و افراد بیشتری را به خرید گوشی پرچم‌دار سامسونگ ترغیب کند.

سامسونگ در گلکسی S24 اولترا به‌جای استفاده از دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی که زوم اپتیکال ۱۰ برابری را برای گلکسی S23 اولترا به‌ارمغان می‌آورد، از دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری استفاده کرده است.

گلکسی S24 اولترا عکس‌های با زوم ۱۰ برابری را با ایجاد کراپ در در تصویر دوربین تله‌فوتوی ۵ برابری خود ثبت می‌کند و با تکیه‌بر الگوریتم‌های پردازش تصویر می‌تواند عکس‌های مشابهی با دوربین تله‌فوتو ۱۰ برابری نسل قبل ثبت کند. درمقابل، عکس‌هایی با زوم ۵ برابری به‌طور واضحی از نسل گذشته بهتر هستند.

انتظار می‌رود گلکسی S24 اولترا درمقایسه‌با نسل کنونی پیشرفت چشمگیری در بخش دوربین به خود ببیند باشد. طبق شایعات، این گوشی دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دو دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ و ۵ برابری خواهد بود.

منبع: زومیت

برچسب ها: سامسونگ ، اولترا ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار