قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین به تشریح مولفه‌های اصلی کابینه دولت چهاردهم پرداخت.

علیرضا خجسته پور قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره بایدها و نبایدهای چیدمان کابینه دولت چهاردهم اظهار کرد: در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری اتفاق مبارکی افتاد و مردم مشارکت بالایی را رقم زدند و اکثریت به آقای پزشکیان و برنامه های او رای دادند.

وی افزود: لذا به نظر می‌رسد که این موضوع مسئولیت‌های رئیس جمهور منتخب را در حوزه چیدمان کابینه دولت دوچندان می‌کند و یکی از مسائلی که رئیس جمهور باید به آن بپردازد معیشت مردم است و بنابراین انتظار می‌رود که یک تیم اقتصادی بسیار قوی و منسجمی شکل بگیرد.

خجسته پور بیان کرد: آقای پزشکیان نگاهی کارشناس محور به مسائل کشور دارد و به نظرم این مسئله مطلوب اکثریت مردم جامعه است.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین متذکر شد : دولت شهید رئیسی ارتباطات بسیاری را در حوزه سیاست خارجی گسترده کرد و بنابراین ما به یک تعامل وسیع با همه کشورها به جزء کشورهای متخاصم نیازمندیم، همچنین نگاه به همسایگان و استفاده از ظرفیت‌های ژئوپلوتیکی و اقتصادی آنها باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد بنابراین باید در انتخاب وزیر امور خارجه دقت زیادی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که در چینش کابینه دولت چهاردهم باید به صورت جدی به آن توجه شود همبستگی و انسجام در تیم دولت است. مخصوصاً تیم اقتصادی باید منسجم و یک صدا باشد تا بتواند سریعا مشکلات جامعه را حل کند.

خجسته پور متذکر شد: یکی از مسائلی که باید به آن توجه شود این است که افرادی باید در ترکیب کابینه دولت چهاردهم قرار بگیرد که بتوانند با مجلس تعامل سازنده‌ای داشته باشند همچنین رقبا، دوستان و همه ارکان نظام مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید به حمایت دولت منتخب در راستای پیشبرد اهداف و حل مسائل مردم بپردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۰ تير ۱۴۰۳
تیم کابینه دولت آقای پزشکیان خدا کنه از دانشگاه امام صادق علیه‌السلام نباشند چونکه اکثریت رشته شون فلسفه اصول مدون هست بدرد اقتصاد کشور نمی‌خورند اگر از نخبه های دانشگاه شریف وصنعنی برای کابینه دولت اش انتخاب کنند موفق میشود
آخرین اخبار