وزیر نفت گفت: توسعه میادین مشترک، جمع آوری گاز‌های فلر، دیپلماسی انرژی، افزایش تولید، رشد اقتصادی گروه نفت و گاز و از همه مهم‌تر پروژه فشار افزایی پارس جنوبی جزو دستاورد‌های دولت شهید رئیسی است.

به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، جواد اوجی وزیر نفت با اشاره به دستاورد‌های دولت شهید رئیسی در حوزه نفت و انرژی گفت: تقوا و دلسوزی شهید رئیسی برای مردم از ویژگی‌های او محسوب می‌شد و نگاه کارشناسی به مسائل از دیگر ویژگی‌های آن شهید بود.

اوجی با بیان اینکه همه کار‌های شهید رئیسی برای جلب رضایت خداوند بود تاکید کرد: شخصیت اخلاقی و اخلاق خوب، اعتقاد عمیق به باور‌های دینی و ساده زیستی شهید رئیسی در سفر‌های داخلی و خارجی از دیگر ویژگی‌های بارز او محسوب می‌شود.

وزیر نفت با اشاره به اینکه در دولت آقای رئیسی ریل گذاری خوبی در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه صنعت نفت انجام گرفت تاکید کرد: در حوزه توسعه میادین مشترک، جمع آوری گاز‌های فلر، دیپلماسی انرژی، افزایش تولید، رشد اقتصادی گروه نفت و گاز و از همه مهم‌تر پروژه فشار افزایی پارس جنوبی انجام گرفت.

وی ادامه داد: احداث پترو پالایشگاه‌ها و جلوگیری از خام فروشی نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته حوزه نفت و انرژی در دولت شهید رئیسی به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار