رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند نخست وزیر این رژیم پس از افشا شدن جنایت جنگی در زندان سدی تیمان، با تخلیه آن موافقت کرد.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت که علی رغم مخالفت‌های ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با تخلیه زندان «سدی تیمان» که پس از جنگ اکتبر در مرکز «بئر السبع» واقع در صحرای نقب ساخته شد، پس از تصمیم دادگاه عالی مبنی بر ضرورت تخلیه آن موافقت کرد.

به گزارش کانال تلگرامی شهاب، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی در پی اظهارات برخی شاهدان در خصوص جنایات صورت گرفته داخل زندان سدی تیمان، خواستار تخلیه زندان شد.

براساس آمارهای رسمی فلسطینی، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز حمله به نوار غزه در ماه اکتبر حدود ۵ هزار فلسطینی را اسیر کرده که سرنوشت آنها یا شرایط بازداشتشان مشخص نیست. با وجود نامشخص بودن وضعیت اسرا، روزنامه هاآرتص به نقل از رونی بیلی، یکی از وکلای رژیم صهیونیستی نوشت که شرایط بازداشت اسرا در زندان سدی تیمان همانند جنایت جنگی است.

در همین راستا «ولید انور الخلیلی» یکی از فلسطینیانی که به تازگی از زندان‌های مخوف رژیم صهیونیستی آزاد شده است، در سخنانی به افشاگری در خصوص جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق اسرای فلسطینی دست زد. این آزاده فلسطینی در سخنان خود گفت: هنگام بازداشتم بیش از ۲۰ نظامی اسرائیلی به نوبت مرا کتک می‌زدند. نظامیان ارتش رژیم اشغالگر افرادی را که زخمی شده بودند و همراه من بودند به شهادت رساندند.

گفتنی است پیش از این نیز گزارش‌های متعددی در خصوص شکنجه اسرای فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه در بازداشتگاه سدی تیمان منتشر شده بود.

خبرنگار: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۷:۱۲ ۱۹ تير ۱۴۰۳
مرگ جهنم اسفل سافلین زباله دان تاریخ بشریت ملعونین کافرین خبیث جنایتکاران بر رژیم منحوس سفاک شکنجه گری جنایتکاران ملعونین صهیونیستی باد .
آخرین اخبار