سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: ۷۴ هزار و ۷۹۳ نفر ساعت آموزش از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده است.

سیدمنصور حسینی اظهار کرد: در راستای ارتقای توانمند سازی نیروی انسانی متناسب با نوع کار و فعالیت، مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری این سازمان بر اساس وظیفه قانونی و رسالت محوله از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون تعداد ۱۸۷ دوره آموزشی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار کرده است.

وی افزود: دوره‌های برگزار شده در زمینه‌های مختلف شامل پنج دوره توجیهی بدو خدمت، ۴۴ دوره عمومی، ۹۱ دوره شغلی و اختصاصی، ۴۶ دوره ویژه مدیران و یک دوره تربیت مدرس است.

حسینی اضافه کرد: با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت کارکنان دولت در استان، مرکز آموزش سازمان نسبت به نیاز سنجی آموزشی نیروی انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی جهت تهیه و تدوین تقویم آموزشی کارکنان اقدام کرده است.

سرپرست سازمان مدیریت برنامه ریزی استان یادآور شد: به منظور توجه به بخش خصوصی در راستای واگذاری بخشی از دوره‌های آموزشی و همچنین استفاده از ظرفیت‌ها و تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان و بخش خصوصی در برگزاری دوره‌های آموزشی تعداد ۱۰ موسسه و آموزشگاه خصوصی اعتبارسنجی شده است.

برچسب ها: کارمندان ، ادارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.