مدیرکل انتقال خون استان ایلام از اجرای پویش اهدای خون با عنوان "فرهنگ حسینی نذر عاشقان" از اول محرم تا پایان ماه صفر خبر داد.

لیلی عاصم‌آبادی اظهار کرد: این پویش همه ساله همزمان با فرا رسیدن ماه‌های محرم و صفر از سوی سازمان انتقال خون کشور برای دعوت مردم نوع‌دوست به منظور اهدای خون انجام می‌شود.

وی افزود: اهداءکنندگان در طی این ۲ ماه می‌توانند با شرکت در پویش "فرهنگ حسینی نذر عاشقان" نسبت به اهدای خون خود به بیماران نیازمند اقدام کنند.

عاصم‌آبادی یادآور شد: در همین راستا جهت تسهیل در فرایند اهدای خون مراجعان، سامانه اینترنتی اهدای خون به نشانی NOBATDEHI.IBTO.IR مراجعه و نوبت اهدای خون خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از معطلی اهداءکنندگان، از طریق این سامانه افراد متقاضی اهدا، قبل از مراجعه به پایگاه انتقال خون از زمان نوبت خود مطلع می‌شوند.

مدیرکل انتقال خون استان ایلام اضافه کرد: همچنین به مانند هرسال، این پایگاه، شب‌ها و روز‌های تاسوعا و عاشورا در سه نوبت صبح، عصر و شب پذیرای اهداکنندگان خواهد بود.

وی تاکید کرد: باتوجه به وجود افرادی، چون دارای بیماری‌های تالاسمی، دیالیز، سرطان، ماداران سزارین و حوادث نیازمند اتاق عمل نیاز به خون و فراورده‌های خونی همیشگی و مداوم است.

برچسب ها: انتقال خون ، ماه محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.