مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با بیان اینکه کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق خانگی هدف اصلی پویش«با انرژی» است، گفت: این پویش در راستای کنترل و دعوت به فرهنگ‌سازی در مدیریت مصرف برق بخش خانگی، اداری، تجاری و سایر حوزه‌ها است.

ولی الله ناصری با اشاره به اجرای پویش «با انرژی» در راستای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در بخش خانگی و تجاری، اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا، مصرف برق نیز با توجه به افزایش استفاده از وسایل سرمایشی، روندی صعودی دارد و این امر نیازمند مدیریت مصرف است.

وی با اشاره به اینکه عبور از پیک مصرف برق در این استان نیازمند همراهی مشترکان برق خانگی، تجاری و اداری در سراسر استان است، افزود: آمار مصرف انرژی برق در سال‌های گذشته نشان می‌دهد که در ماه‌های تیر و مرداد میزان مصرف برق به حداکثر خود می‌رسد که مشارکت مشترکان برای صرفه‌جویی در مصرف برق زمینه ساز عبور از پیک مصرف برق در تابستان سال جاری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه کاهش ۱۵ درصدی در مصرف برق، به منزله‌ برق رسانی بیشتر به صنایع و چرخه تولید خواهد بود، تصریح کرد: مشترکانی که ۱۵ درصد کاهش مصرف برق داشته باشندبه ازای هر کیلووات کاهش مصرف، تا سقف ۲هزارتومان پاداش صرفه‌جویی دریافت خواهند کرد.

ناصری با تاکید بر ثبت نام مشترکان برق در پویش " با انرژی"، یادآور شد: با ثبت نام در برنامه (اپلیکیشن) "با انرژی" سه گیگ اینترنت رایگان به مشترکان اختصاص پیدا می‌کند و برای همه شرکت کننندگان نیز جوایز ارزشمندی در نظر گرفته شده که هم‌استانی های عزیز ایلامی می‌توانند از پاداش‌ها و جوایز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مصرف برق وسایل سرمایشی نقش مهمی در راستای کاهش مصرف برق دارد، گفت: با تنظیم دمای کولرهای گازی روی ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولرهای آبی و نیز استفاده از وسایل پرمصرف مانند یخچال، ماشین‌های لباس شویی و ظرفشویی و اتو و ... در ساعات غیر پیک یعنی ساعات غیر از ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ و همچنین استفاده از روشنایی روز به جای روشنایی الکتریکی صرفه جویی بیش از ۱۵ درصدی میسر و محقق خواهد شد.

ناصری یادآور شد: پایان خرداد اولین دوره قرعه‌کشی به صورت کشوری انجام شد و خوشبختانه 2 نفر از استان ایلام در این دوره جز برندگان بودند و در دوره‌های دیگر نیز در پایان هر ماه تا شهریور ماه انجام خواهد شد.

برچسب ها: مصرف برق ، برق خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.