طبق گزارش وال استریت ژورنال یک متخصص پارکینسون ۸ بار در ۸ ماه به کاخ سفید رفته است.

وال استریت ژورنال امروز دوشنبه با استناد به گفته‌های بازدیدکنندگان کاخ سفید گزارش داد، کوین کانارد، متخصص بیماری پارکینسون، در مجموع بین مارس تا ژوئیه سال جاری هشت بار به کاخ سفید رفته است و یک ملاقات با پزشک شخصی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشته است.

پیش از این، یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دکتر «کوین کانارد» متخصص بیماری پارکینسون، در اوایل سال جاری میلادی با دکتر «کوین اوکانر» پزشک بایدن و دو نفر دیگر در مرکز پزشکی کاخ سفید ملاقات کرده است.

کانارد یک متخصص مغز و اعصاب است که در زمینه اختلالات حرکتی تخصص دارد و اخیراً یک مقاله تحقیقاتی در مورد پارکینسون منتشر کرده است. رسانه‌ها افزودند، مشخص نیست که آیا ورود وی به کاخ سفید به طور خاص برای مشورت در مورد رئیس جمهور بوده است یا برای دیدار‌های غیر مرتبط.

عملکرد ضعیف بایدن در مناظره با رقیب جمهوری خواه خود به شدت مورد انتقاد دموکرات‌ها قرار گرفته و تا کنون ۵ عضو دموکرات کنگره صراحتا خواستار کناره‌گیری او شده‌اند. بایدن در توجیه خود می‌گوید حین مناظره به دلیل سرماخوردگی شدید و خستگی ناشی از پرواز با هواپیما رمقی نداشته است. بایدن درخواست‌ها برای کناره‌گیری را رد کرده است و می‌گوید فکر نمی‌کند کسی بیشتر از او واجد شرایط ریاست جمهوری باشد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار