منابع خبری گزارش دادند که شماری از صهیونیست‌ها مقابل وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو تظاهرات کرده و خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرا شدند.

از خبرگزاری سما فلسطین، روزنامه عبری‌زبان هاآرتص نوشت که شماری از معترضان برای آزادی اسرا مقابل وزارت جنگ در تل‌آویو تظاهرات کردند.

بر اساس این گزارش، معترضان که خواستار آزادی فوری اسرای صهیونیستی نزد حماس بودند، خیابان مقابل وزارت جنگ رژیم صهیونیستی را بستند.

از آغاز تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، تقریبا به صورت همه روزه تظاهرات‌هایی در فلسطین اشغالی علیه کابینه رژیم صهیونیستی و توقف جنگ و مبادله اسرا بین این رژیم و حماس برگزار می‌شود.

رژیم صهیونیستی پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به نوار غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهاد‌های امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار