مدیرعامل باشگاه سپاهان تأکید کرد، رامین رضاییان با این باشگاه یک سال دیگر قرارداد دارد.

مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان در حاشیه نشست سالانه مجوز حرفه‌ای که با حضور مدیران عامل باشگاه‌ها برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز دو قسمت داشت که قسمت اول به مجوز حرفه‌ای مربوط بود که خدا را شکر تعدادی از باشگاه‌ها توانستند مجوز حرفه‌ای خودشان را دریافت کنند. باشگاه سپاهان هم در بالاترین سطح خودش مجوز حرفه‌ای را کسب کرد. قسمت دوم هم مربوط به بررسی دستورالعمل سقف بودجه بود که در آن قسمت هم صحبت‌های خوبی شد و ما دیدگاه‌های خودمان را گفتیم.

او ادامه داد: من یک صحبت کلی کردم. گفتم نگاهی را که درباره دستورالعمل وجود دارد، نمی‌توان فیرپلی مالی عنوان کرد و بیشتر متناسب‌سازی هزینه‌ها برای یک رقابت بهتر باشد. من گفتم که اگر می‌خواهیم رشد و پیشرفت در مقایسه با حریف‌های خارجی داشته باشیم، باید بتوانیم هزینه معقولی انجام دهیم و بازیکنانی در آن سطح داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این موضوع که خیلی‌ها باشگاه سپاهان را متهم به هزینه زیاد در لیگ می‌کنند، گفت: حُسن باشگاه سپاهان این است که همه چیز شفاف است. من به مسائلی مانند اینکه ممکن است خارج از قرارداد برخی‌ها پرداختی‌هایی داشته باشند، نمی‌پردازم. ما اصلاً چنین مسائلی نداریم. به هر حال باشگاه همه چیزش روی کاغذ است. ما همه چیز را مستند می‌کنیم و بعداً هم ممکن است مورد سؤال قرار بگیریم. مهمترین مسئله در فیرپلی مالی شفاف عمل کردن است. سقف گذاشتن بیشتر برای این است که سطح رقابت را کنترل کنیم. الان ۳۰ سال هم است جامی در سطح آسیا نداشتیم و متأسفانه سال‌های اخیر در رده‌های بالای آسیا هم حضور نداشتیم.

آذربایجانی در پاسخ به این پرسش که «اگر سقف نباشد باشگاه سپاهان می‌تواند بازیکن سطح اول بیاورد؟»، تأکید کرد: سیاست‌گذاری هیئت مدیره کارخانه مهم است. اینطور هم نیست که ما منبع تمام‌نشدنی داشته باشیم. اینطور نیست و کارخانه فولاد جزو شفاف‌ترین‌ها در مسائل مالی است. آنجا باید ما استدلال و دلیل بیاوریم و ببینیم این پولی که هزینه می‌کنیم چقدر برای ما ارزش ایجاد می‌کند؛ این ارزش می‌تواند مادی باشد یا اجتماعی. شما ببینید وقتی سپاهان قهرمان جام حذفی شد مردم چقدر شور و نشاط در بین مردم اصفهان ایجاد شد. سال‌ها بود که این شادی در شهر اصفهان نبود و شاید همین موضوع هزاران میلیارد تومان ارزش داشته باشد.

او در واکنش به ارقام عجیبی که راجع به انتقال جواد آقایی‌پور به سپاهان مطرح می‌شود، گفت: این اعدادی که می‌گویند درست نیست. اگر همه بگویند ما هم می‌گوییم.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان و شایعه مذاکره سپاهان با بیرانوند و همچنین بحث معاوضه این دو بازیکن توضیح داد: رامین رضاییان یک سال دیگر قرارداد با ما دارد. فکر نمی‌کنم پیشهادی به بیرانوند داده باشیم. بحثی هم برای معاوضه نبوده است.

آذربایجانی درباره اولین بازی سپاهان مقابل الشباب در مقدماتی لیگ نخبگان و محرومیت سه مدافع این تیم اظهار داشت: ما به فکرش هستیم و ان‌شاالله در روز‌های آینده وقتی قطعی شد اعلام می‌کنیم.

او در مورد اینکه آیا باشگاه سپاهان سقفی برای قرارداد‌ها دارد، بیان کرد: ما هم یک قرار‌های داخلی با خودمان داریم.

او در خصوص اینکه آیا شرکت فولاد هرمزگان بابت شادی اجتماعی به باشگاه سپاهان کمکی داشته است؟ گفت: فولاد هرمزگان؟! بعید می‌دانم. من اطلاعی ندارم. بین کارخانه‌ها مسائل مالی وجود دارد و ممکن است بحثی وجود داشته باشد ولی در حوزه باشگاه من چنین چیزی ندیدم.

آذربایجانی در پاسخ به این پرسش که آیا در چند سال گذشته انحرف بودجه‌ای در باشگاه سپاهان وجود داشته است یا خیر؟، گفت: من بررسی نکردم، ولی باشگاه سپاهان جزو شفاف‌ترین و سالم‌ترین باشگاه‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار